Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Publikácia je členená do troch kapitol – Autorské príjmy, Manká, škody, odpisy a Rezervy v účtovníctve. Ponúka celý súbor otázok a odpovedí k daným tematickým okruhom spolu s úvodným komentárom. Titul obsahuje:.. Autorské príjmy Zdaňovanie príjmov.. Manká, škody, odpisy Manká a škody v ZDP a DPH Odpisy ...
Kniha - 56 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu.Praktický zošit, ktorý by mal spotrebiteľom slúžiť ako "prvá pomoc" pri riešení ich problémov. Obsahuje všetky potrebné základné informácie v prehľadnej a zrozumiteľnej podobe. Zoznámi čitateľa s postavením spotrebiteľa pri nákupe tovaru a dojednávania ...
Dějiny rozhovoru a další texty o médiích 2008–2011. Autor Karel Hvížďala se v knize Mardata věnuje především dějinám rozhovoru, protože takový text u nás doposud chyběl. Dále nastiňuje stručnější dějiny rešerše a dějiny cenzury a zabývá se i esejem, který srovnává paměti zakladatele časopisu Der Spiegel ...
Problematika tvorby a čerpania sociálneho fondu je najmä v súčasnom období veľmi aktuálna, čo inšpirovalo autorku k spracovaniu publikácie "Zákon o sociálnom fonde – komentár". Účelom tohto komentára je prispieť k správnej aplikácii zákona č. 152/1994 Z. z. o sociálnom fonde v praxi a k objasneniu tých ...
Kniha - autor Andrea Zacharová, 120 strán, slovenský, brožovaná bez lesklého krytu.Neziskové organizácie zastrešujú najrôznejšie činnosti - od tzv. voľnočasových aktivít (kultúra, šport, výchova detí a mládeže a pod.) Až po verejnoprospešnú (aktivity v regióne a komunite, ochrana prírody) a charitatívna ...
Príručka je venovaná problematike finančného riadenia, pod ktorým sa rozumie vnútorný systém, ktorý škola/školské zariadenie musí nielen vytvoriť, ale aj zdokonaľovať a rozvíjať, s cieľom nakladať s verejnými financiami hospodárne, efektívne, účinne a účelne. Jeho súčasťou je aj finančná kontrola ako ...
Cieľom predkladanej publikácie je: - vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment, - vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku, - analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových ...
V knihe Fortnite: Príručka bojovníka nájdete tie najlepšie stratégie a tipy od skúseného hráča, ktoré v inej knihe nenájdete. Naučte sa všetko od úplných základov až po pokročilé a overené stratégie. Využite všetky zbrane, nástroje, materiály a stavby na to, aby ste zdolali svojich nepriateľov. Užijte ...
V dôsledku zrušenia hotovostných platieb dôjde i k strate slobody a anonymity. Prídete aj o súkromnú finančnú poistku, ktorú ste si odložili pre prípad núdze. Starostlivosť o vás prevezmú takmer všemocné banky a poskytovatelia kartových služieb spolu so štátom. Občan bude buď finančne transparentný alebo ...
V knize najdete podrobný návod, jak začít podnikat s fyzickými produkty pod vlastní značkou na Amazonu. Celkem deset kapitol popisuje tento byznys model od úplného začátku, až po prodej zaběhnuté firmy a dosažení finanční svobody. Kromě konkrétních strategií, jak vybrat vhodný produkt, najít dodavatele, ...
Kniha českého filosofa a esejisty J. Štogra se zabývá složitějšími souvislostmi peněz, majetku a lidských hodnot. Je určena čtenářům, kteří hledají porozumění vztahu celku lidského života a penězů a jejich roli ve společnosti. Kniha je určena také učitelům na různých stupních vzdělávání, kteří se nespokojí ...
Od počátku historie tištěných periodik, tedy již čtyři sta let, se traduje, že noviny obsahují články. Čtenáři je to jasné. Pod každým titulkem je jiný "článek". Není to tak docela pravda. Leckterý text skutečně článkem je, tedy charakteristickým druhem novinářského zpracování informace. Většina ostatních ...
Problematika riadenia rozvoja ľudských zdrojov bola, je a vždy bude aktuálna, pretože ide o fenomén zásadného významu pre zabezpečenie úspešného ekonomického a spoločenského rozvoja.Monografia bola spracovaná na báze systematického štúdia predmetnej odbornej literatúry, ale najmä dlhoročných praktických ...
Monografia sa zaoberá jednou etapou finančného rozhodovania, a to alokáciou kapitálu do pohľadávok, teda prijatím rozhodnutia o výške limitu obchodného úveru, ktorý zohľadňuje finančno-ekonomickú silu odberateľa a súčasne berie do úvahy finančno-ekonomické možnosti dodávateľa. V časoch, keď podniky riešia ...
Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou ...