Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Druh sortimentu : Kniha, Štatistické metódy pre ekonómov a manažérov, Autoři : Ľubica Sipková, Rok vydania : 2021,.
Publikácia je určená všetkým súčasným a potenciálnym vedúcim pedagogickým a vedúcim odborným zamestnancom, ako aj riadiacim zamestnancom na vyšších úrovniach riadenia školstva na účely získania cenných informácií nielen o teoretických a výskumných aspektoch riadenia. Kniha obsahuje množstvo cenných informácií ...
Bitcoin, Ethereum, OneCoin, Litecoin, Dogecoin, PotCoin, TrumpCoin a mnohé ďalšie. Kryptomeny a investície do nich sa v posledných rokoch stali celosvetovým fenoménom. Vidina rýchleho a bezprácneho zbohatnutia sa pre mnohých stala neodolateľným lákadlom. Niektorí ľudia skutočne zarobili závratné sumy, ...
Autor : Ľubomír Darmo, Popis : Cieľom autorov publikácie ,,Ekonómia – praktikum" je podnietiť študentov kurzov ekonómie k systematickej príprave na semináre, samostatne vypracúvať ekonomické úlohy a uvažovať nad rôznymi možnosťami riešenia ekonomických problémov. Na dosiahnutie týchto cieľov obsahuje ...
Publikácia "Praktický výkon finančnej kontroly vo verejnej správe" vznikla s cieľom poukázať na priebeh výkonu predbežnej finančnej kontroly v roku 2015 a zároveň poskytnúť čitateľovi informácie o procese overovania finančných operácií v zmysle nového zákona o finančnej kontrole v roku 2016. Autor využil ...
Monografia rozvíja vedecké poznatky v oblasti teórie produkčného procesu finančných inštitúcií a otvára nové pohľady na skúmanú problematiku. Je výsledkom výskumu, ktorého hlavným cieľom bolo navrhnúť a spracovať alternatívne možnosti hodnotenia retailového produkčného procesu pobočiek jednej z najväčších ...
Cieľom autoriek publikácie je priblížiť a vysvetliť problematiku manažmentu a jeho funkcií v obchodných firmách podľa najnovších prístupov, ktoré integrujú jednotlivé špecifické disciplíny do jedného komplexného celku. Takýto prístup umožňuje manažérom a vedúcim pracovníkom získať prehľad o hlavných ...
Ken Blanchard a jeho kolegovia zhrnuli v tejto knihe všetky svoje poznatky o špičkovom riadení, vrátane kapitol o budovaní dôvery, spolupráci, mentoringu a organizačnom leadershipe.
2010. V predkladane publikaci, na rozdil od predchozich, autor pomiji teoreticka vychodiska svych uvah a doporuceni. To vsak nic nemeni na jeho bystrem usudku a schopnosti presne formulovat problem, respektive precizovat moznost uchopeni podnikatelske pri