Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Kniha - autor Jaroslav Zlámal; Petr Bačík; Jana Bellová, 80 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Riešenie k cvičebnici manažmentu je určené nielen učiteľom, ale aj všetkým, ktorí si chcú overiť svoje zručnosti v oblasti manažmentu. Okrem riešenia je v knihe stručne vysvetlené, ako v danom prípade ...
Kniha: Marketingová stratégia podniku orientujúceho sa na TQEM: (EAN:9788096873456) máte možnosť kúpiť na Literama.sk..
Kniha Zabezpečení obchodních informací - Jaroslav Mlýnek máte možnosť výhodne kúpiť na Literama.sk. Vydal - Computer Press. EAN: 9788025115114 ISBN: 80-251-1511-9
V 19. vydaní praktickej, osvedčenej publikácii autor na 165 prehľadoch názorne "zobrazuje" zákon o DPH v znení platnom k 1. 1. 2022.
Učebnica sa venuje výzve vzdelávania v 21. storočí, ktoré predstavuje tvorbu takého edukačného prostredia, v ktorom sa uplatnia morálne a etické prístupy k rozhodovaniu. Je rozdelená na päť kapitol. V prvej a druhej kapitole približuje témy súvisiace s problematikou plurality kultúr a komunikácie ako ...
Inventár tejto knihy je plný úžasných zbraní, šialených outfitov, hrozivých výbušnín a rôznych časovo limitovaných modov. Spoznáte tajomné miesta na mape, skvelé vozidlá, herné frázy či pozoruhodné stavby. V knihe dokonca nájdete aj priestor, kde si môžete zapísať svoje najobľúbenejšie vychytávky, vyznamenania ...
Knihu Dokonalá služba zákazn.po tel. (Kristin Anderson) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Publikácia je členená do kapitol – Zákon o dani z príjmov po novelách a Zákon o DPH po novelách. Prostredníctvom názorných príkladov rozoberáme ostatné novely zákonov s účinnosťou od 1. 1. 2022 v podkapitolách Fyzická osoba, Právnická osoba, Registrácia a obchod, Daňová povinnosť, Odpočítanie dane. Titul ...
Kniha - autor John Winterson Richards, 168 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Táto kniha vám umožní okamžite si osvojiť všetky znalosti potrebné na to, aby ste dosiahli úspech v opojnom, avšak nemilosrdnom svete podnikania - obzvlášť, ak ste hrdými majiteľmi firmy. Už si nikdy nebudete pliesť ...
Autori sa pokúsili ukázať bulvár z rôznych uhlov a to nielen z negatívneho hľadiska, ale i toho pozitívneho. Tak, aby bola publikácia zrozumiteľná a príťažlivá pre laického čitateľa, tak aj pre odborníka v mediálnej oblasti. Monografia sa tiež snaží odpovedať na otázku, kde je hranica bulváru na Slovensku.Publikácia ...
Strategick� partnerstv� sa stali efekt�vnym a vyu��van�m n�strojom a ovplyvnili jestvuj�cu podobu podnikate�sk�ho, najm� konkuren�n�ho prostredia. Cie�om publik�cie je teda pouk�za� na v�znam t�chto partnerstiev, jeho pozit�vne v�sledky. Upozor�uje v�ak aj ...
Svet sa dnes zásadne mení. Ak sme pred niekoľkými storočiami začali svetu vtláčať svoju vlastnú ľudskú pečať, dnes sa situácia mení v tom, že niektoré naše výtvory sa osamostatnili a začínajú dnes preberať iniciatívu. Ak sme kedysi menili svet na náš obraz, teraz je to naopak - svet, vrátane nášho ľudského ...
Cena:11.87€ | Autor:COVEY, STEPHEN M.R. | Rok vydania:2008 | Jazyk: V anglickom jazyku | Dostupnosť:2-3 týždne | ISBN:9781847392718 | Vydavateľ:Pocket Books
Kniha - Roman Fišer, 176 s., česky, brožovaná bez lesklého krytu Kniha je manažérsku príručkou pre všetkých, ktorí chcú prostredníctvom procesného riadenia čo najrýchlejšie dosahovať konkrétnych a udržateľných výsledkov. Skúsený autor vysvetľuje, že prechod od funkčného k procesnému riadeniu nie je mechanická ...
Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro ...