Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Scott Kelby, autor nejprodávanějších knih o Lightroomu a Photoshopu na světě, přichází s úplně novým konceptem svých příruček. Kniha je sestavena z kratších návodů, které vás provedou jednotlivými činnostmi, které zrovna potřebujete, abyste se mohli rychle vrátit k samotným úpravám. Lightroom se díky ...
Niekedy vás a váš projekt vie posunúť jednoduchý tip, často stačí jedna veta a otvorí sa nový vesmír. O správnych tipoch a nápadoch je celé úspešné podnikanie. Preto sme dali dohromady 51 profesionálov z oblasti online reklamy a marketingu s jasným cieľom a zadaním: Spísať najlepších 123 tipov pre online ...
Druh sortimentu : Kniha, The Intelligence Trap,, Rok vydania : 2020,.
Nová monografia autorského kolektívu pod vedením prof.
O bitcoine alebo kryptomenách počul azda každý. V médiách sa objavujú vo chvíľach, kedy už navždy umreli (cena trochu padla) alebo keď sa všetci zbláznili a nakupujú (cena trochu stúpla). Málokto sa.
Možno ste sa pre slobodu rozhodli len včera a možno máte za sebou už dlhoročnú prax. Ak si do kolónky Zamestnanie vpisujete: na voľnej nohe, túto knihu by ste si rozhodne nemali nechať ujsť. Môže vám zachrániť krk. Zaujímate sa o prácu na voľnej nohe? Nechajte si poradiť od najpovolanejšieho! Známy podnikateľ ...
Zapomeňte na teorii, tahle kniha vypráví příběhy z praxePři nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o:správném přemýšlení na cestě za úspěchemve světě, životě a byznysu, marketingu,podnikání,myšlení člověka, který nechce prohrávat,myšlení firmy, která touží uspět na konkurenčním ...