Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Knihu Štěstí doručeno (Tony Hsieh) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Elektronická kniha - autor Eva Jelínková, 256 stran.Rádi byste rozuměli základům finanční a investiční činnosti podniku? Pronikli do řízení nákladů, výnosů a cash flow? Uměli provést základní finanční analýzu a pochopili problematiku řízení nákupu, který je jedním z hlavních zdrojů tvorby nákladů podniku? ...
Kniha - autor Kamil Miketa, 192 strán, český, pevný bez lesklého krytu.O tajomstvo úspechu, ale aj o často strastiplnej ceste na vrchol podnikateľského nebo, sa s Vami v tejto knihe podelí 22 slovenských či u nás pôsobiacich spoločností. Patrí medzi špičky svojho odboru v českom, európskom či dokonca ...
Kniha - Ross Hoddinott; Karel Beneš, 144 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Filtre v dobe digitálnej fotografie? Iste! A hneď v dvoch prevedeniach: pred objektívom a digitálne pri spracovanie snímok v počítači. Použitie filtrov predstavovalo vždy určitý predel oddeľujúce bežné fotografov od tých ...
Jedním z aktuálních témat zmiňovaných v souvislosti s bojem proti korupci je problém anonymních cenných papírů, resp. listinných akcií na majitele, které umožňují skrýt vlastnickou strukturu akciových společností. To v praxi nezřídka vede k daňovým únikům a praní špinavých peněz. Proces elektronizace ...
Knihu Internetový marketing s You Tube (Michael Miller) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Kniha - 56 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu.Praktický zošit, ktorý by mal spotrebiteľom slúžiť ako "prvá pomoc" pri riešení ich problémov. Obsahuje všetky potrebné základné informácie v prehľadnej a zrozumiteľnej podobe. Zoznámi čitateľa s postavením spotrebiteľa pri nákupe tovaru a dojednávania ...
Odborná tematická publikácia Daňový sprievodca - zákony po novelách 2022 ponúka ucelený komplex z oblastí priamych daní, nepriamych daní a miestnych daní po ostatnej novele. Doplnená je aktualizovaným zákonom o účtovníctve, zákonom o registračnej pokladni a postupmi účtovania v sústave podvojného účtovníctva ...
V této knize najdeš kompletní návod, jak si zabezpečíš dostatečný příjem, nejprve aktivní a potom pasivní, který pokryje všechny tvé náklady na živobytí, zábavu, hobby a partnerský život. Přesně ti vysvětlím postup, krok za krokem, jak si najdeš oblast, kterou se chceš zabývat celý život, která tě naplňuje, ...
Prvým cieľom novely zákona o miestnych daniach a miestnom poplatku bolo umožniť mestám a obciam vyrubiť vyššiu daň z tzv. schátraných stavieb. Ide o stavby, ktoré sú neudržiavané, nezodpovedajú základným požiadavkám na stavby alebo sú stavbami závadnými, ohrozujúcimi život alebo zdravie osôb. Nástroje, ...
Najúčinnejší prostriedok, ktorý môže vlastníkov tzv. schátraných stavieb motivovať zabezpečiť ich riadnu údržbu, je ekonomický nástroj v podobe povinnosti platiť vyššiu daň zo stavieb. Novela zákona o miestnych daniach a miestnom poplatku za komunálne odpady a drobné stavebné odpady upravuje koeficient ...
Vnútropodnikové predpisy v oblasti pracovnoprávnych vzťahov majú určiť jednoznačné podmienky a pravidlá pre realizáciu práv a povinností nielen zamestnanca, ale aj zamestnávateľa, čím jednoznačne prispievajú k dosiahnutiu vyššej právnej istoty subjektov pracovnoprávnych vzťahov. Znepokojivý stav vnútropodnikových ...
Plánujete pro firmu dlouhodobou koncepci PR? Rádi byste získali co nejvíce zkušeností garantovaných praxí v oboru? Titul Public relations řízená komunikace podniku s veřejností je určena: - marketingovým pracovníkům, kterým poskytne rady, jak public relations naplánovat a připravit, jak kontrolovat a ...