Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
The never-before-told story of Pixar's improbable success. " Hi, Lawrence? the caller asked. This is Steve Jobs. I saw your picture in a magazine a few years ag…
A passionate and informed critique of mainstream economics from one of the leading economic thinkers of our time.
Problematika kapitálovej štruktúry a majetkovo finančnej stability podnikateľských subjektov je nielen jednou zo základných, ale zároveň aj jednou z najdôležitejších úloh finančného riadenia podnikateľských subjektov. Pri rozhodnutiach v tejto oblasti treba zohľadniť veľa rozličných a často vzájomne ...
Knihu Politika a politický marketing (Kolektív autorov) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
This is a book for anyone who has to market their expertise, and there are more of us out there than you might think--lawyers, consultants, marketers, and accountants, but also photographers, Brazilian jiu-jitsu instructors, graphic designers, chiropractors, and book editors. If you''re good at doing ...
Two prize-winning economists show how economics, when done right, can help us solve the thorniest social and political problems of our day. Figuring out how to….
Knihu Mistrovství v jQuery (Jonathan Chaffer; Karl Swedberg) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Kniha tímový koučing ponúka ucelený pohľad na prácu s tímami a skupinami metódou koučingu. Téma tímový koučing bola v doterajšej literatúre spracovaná len ako časť patriaca k práci s tímom, teambuildingu a rozvojom tímu. Autorka sa zaoberá nielen technikami, ale hlavne podstatou práce s tímom - ako môže ...
Příručka se zabývá komerčním využitím Internetu a mobilních technologií, především e-komercí, internetovým a mobil marketingem. Je určena marketingovým pracovníkům (menších a středních) firem, studentům ekonomických a obchodních fakult, učitelům marketingu a všem ostatním zájemcům o tuto problematiku. ...
Knihu Podnikové řízení (Jan Váchal; Marek Vochozka) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Publikácia Finančné trhy – nástroje a transakcie nadväzuje na predchádzajúce vydanie, pričom bolo nevyhnutné poukázať na nové problémy v oblasti ekonomickej teórie, ako aj hospodárskej praxe, súvisiace s globálnou finančnou krízou. Okrem opisu a analýzy jednotlivých nástrojov a ich oceňovania sa autori ...
This new range of specialist titles extends the scope of the Market Leader series and allows teachers to focus on specific areas of business. These titles can be used on their own or alongside other business English courses.
Zajímavě napsaná i strukturovaná publikace přináší nový pohled na specifickou problematiku personálního managementu. Analytická část poskytuje zajímavou a vyváženou reflexi současného stavu a výstižně popisuje specifika stavebnictví v ČR. Kniha dle mého názoru dobře aplikuje obecnou problematiku lidských ...
Since the end of the Cold War, the world has been shaken to its core three times. 11 September 2001, the financial collapse of 2008 and - most of all - Covid-19. Each was an asymmetric threat, set in motion by something seemingly small, and different from anything the world had experienced before. Lenin ...
Anglický titul "Misbehaving" znamená zhruba "nesprávné chování", tj. takové, které neodpovídá ústřední ekonomické teorii, podle které se člověk chová a rozhoduje tak, aby po racionální úvaze maximalizoval svůj prospěch. Autor ukazuje, že se to zaprvé neděje, a taky proč se to ani dít nemůže, a jaké to ...
The Nobel Prize-winning economist, in partnership with a leading progressive European think tank, presents a bold new economic platform to restore prosperity in Europe.