Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Business Law is designed for use on its own or with the Market Leader series. Ideal for students who need to learn the language of more specialised areas of business English, the book focuses on the reading skills and vocabulary development required for business law. Business Law includes: * authentic ...
Studie vznikla na Katedře mezinárodního obchodu Metropolitní univerzity Praha jako výsledek výzkumného záměru v oblasti mezinárodních ekonomických vztahů. Cílem výzkumné publikace je zmapování pohybu zboží, služeb, kapitálu a pracovních sil ve světové ekonomice, podchycení souvislostí a vazeb mezi jednotlivými ...
Kniha sa u nás prvýkrát zaoberá históriou marketingových komunikácií v Československu v prvej polovici minulého storočia, kedy dominant.
Témou knihy Skok do budúcnosti je vytváranie solídnych a perspektívnych podnikateľských stratégií, ktoré sú zároveň tvorivé, nevtieravé a vzrušujúce a to na základe prepojovania možností ľavej a pravej mozgovej hemisféry. Kniha čitateľa naučí, ako naviazať vzťah s klientmi a ako im načúvať a ako porozumieť ...
Možno ste sa pre slobodu rozhodli len včera a možno máte za sebou už dlhoročnú prax. Ak si do kolónky Zamestnanie vpisujete: na voľnej nohe, túto knihu by ste si rozhodne nemali nechať ujsť. Môže vám zachrániť krk. Zaujímate sa o prácu na voľnej nohe? Nechajte si poradiť od najpovolanejšieho! Známy podnikateľ ...
Monografia je venovaná analýze a skúmaniu teoretických a praktických problémov vzniku a formovaniu kompenzačného modelu odmeňovania za prácu a jeho aplikácii v rozvoji miezd a iných foriem odmeňovania v podmienkach hospodárskeho a sociálneho rozvoja Ruska v poslednom desaťročí. Na základe definovania ...
Cvičebnice Daňový systém ČR je zpracována jako pracovní sešity k učebnici daňového práva. Obsahuje několik typů příkladů od základních až po opakovací moduly složené především z komplexních příkladů. Připravené úkoly jsou promyšleně koncipovány tak, aby umožnily procvičit, rozvinout, utvrdit a částečně ...
Discover how to banish stress and negativity, rediscover your best self and become an inspirational leader – starting now. Inspirational leaders: Target strengths, not weaknesses Have a dream Manage energy, not time Put happiness before success Based on cutting edge research, and with truly actionable ...
Ptáci tvoří hejna, vlci smečky a lidé kmeny, skupiny o dvaceti až sto padesáti lidech. Kmeny jsou základním stavebním prvkem jakéhokoli rozsáhlejšího lidského úsilí. Mají větší vliv a význam než týmy, celé podniky či sebeschopnější generální ředitelé. Jsou to právě kmeny, kdo v podniku rozhoduje o tom, ...
Spojené 5-6 vydanie publikácie Daňový a účtovný poradca podnikateľa sa zameriavajú na dôležitú tému zmeny zákona o DPH v roku 2020. Zmeny zákona o DPH reagujú predovšetkým na novú smernicu Rady (EÚ) 2018/1910. Zavedené boli spoločné pravidlá spočívajúce v uľahčení cezhraničného obchodovania s tovarom ...
Kniha - autor Radim Červený; Jiří Ficbauer; Alena Hanzelová, 240 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Pre vytyčovanie podnikateľských cieľov je najdôležitejšie včasné rozpoznanie nových príležitostí a uvedomenie si hrozieb, ktoré môžu využitie podnikateľských príležitostí zhatiť, a takisto správne ...
Kniha - autor Bohumír Štědroň; Petr Moos; Marcela Palíšková, 304 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Spoločenský význam role manažérov v biznise rastie tak, ako rastie význam ich pivotálního postavenie v trojuholníku záujmov vlastníkov, zamestnancov a zákazníkov. Napätie v uvedenom trojuholníku ...
In this title, two entrepreneurial Icons share experiences and insights into creating and building successful businesses. What makes some business owners wildly successful? What separates the entrepreneurs who build businesses from ones who just seem to create more work for themselves? How, exactly do ...
Kniha – autor Hana Marcin Jakubíková, 400 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikácia "Postupy účtovania pre rozpočtové organizácie, príspevkové organizácie, štátne fondy, obce a vyššie územné celky ? Komentár" okrem podrobného vysvetlenia paragrafového znenia opatrenia Ministerstva financií ...
Kniha - Marek Vochozka; Jiří Jelínek; Jan Váchal; Jarmila Straková; Vojtěch Stehel, 256 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Publikácia sa zaoberá praktickým použitím neurónových sietí pre spracovanie ekonomických dát. Okrem iného v nej sú podrobne popísané vykonané modifikácie troch známych typov ...
Při vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, které mohou využití podnikatelských příležitostí zmařit. Mohou být samozřejmě rozpoznány také intuitivně, vnuknutím. Systematický přístup k analýze prostředí, shromažďování a vyhodnocování ...
Význam nákupu pro podnik se v posledních letech zásadně změnil. V minulosti byl nákup považován za podpůrnou funkci, jejímž úkolem bylo zajistit ve firmě dostatek materiálu, polotovarů a dílů pro vlastní výrobu. Místo realizace ucelené strategie nákupu se uvažovalo pouze o splnění plánu výroby a zajištění ...