Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Proč je stále tolik projektů neúspěšných, nepřinášejí, co se od nich očekává, několikanásobně překračují rozpočty a termíny a předčasně se ukončují? Proč v praxi často nefungují tradiční metody projektového řízení? Jak mohou být projekty vedeny a řízeny lépe a dodávat slíbené výsledky? Jedinečná kniha ...
Kniha - autor Ivana Kraftová; Martin Maštálka; Zdeněk Matěja; Ondřej Svoboda; Pavel Zdražil, 188 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu.Motiváciou autorov pre vznik tejto monografie bola snaha o otvorenie nového pohľadu na vnímanie reality, v ktorého centre je koncept bezpečného rozvoja regiónu, ...
Kniha - autor Viera Pacáková, 0 strán, slovenský,.Učebnica vysvetľuje základné metódy štatistickej indukcie, ktore ŠÚ potrebne na správnu analýzu udajov získaných náhodným výberom v ekonomickej a Sociálnej oblasti. Výklad Metóda bodových a intervalových odhadovať a parametrických a neparametrických hypotéz ...
Autor : Marián Goga, Popis : Ekonomická dynamika je výrazným fenoménom, ktorý sa stal súčasťou mnohých ekonomických analýz skúmajúcich chod ekonomiky ako celku či jednotlivých procesov pomocou modelovania zmien systému. Cieľom monografie je zrozumiteľným a prístupným spôsobom vysvetliť a objasniť ekonomické ...
Kniha - autor Ladislav Kareš; Petra Krišková, 156 strán, slovenská, brožovaná bez lesklého krytu.Autori sa v predloženej publikáciám venujte jednotlivým medzinárodným audítorským štandardom, ktore ŠÚ organickú Súčasti metodiky auditu. Vychádzajú pritom z ich oficiálneho prekladu, ktory zabezpečila slovenský ...
Problematika tvorby a čerpania sociálneho fondu je najmä v súčasnom období veľmi aktuálna, čo inšpirovalo autorku k spracovaniu publikácie "Zákon o sociálnom fonde – komentár". Účelom tohto komentára je prispieť k správnej aplikácii zákona č. 152/1994 Z. z. o sociálnom fonde v praxi a k objasneniu tých ...
Učebnica rieši problematiku obchodných spoločností z účtovného hľadiska. Je rozdelená do siedmich kapitol. V jednotlivých kapitolách nájdete charakteristiku účtovných jednotiek v súvislosti s povinnosťou viesť účtovníctvo a zostavovať účtovnú závierku, ďalej sa rieši problematika založenia a vzniku obchodných ...
Kniha - autor Andrea Zacharová, 120 strán, slovenský, brožovaná bez lesklého krytu.Neziskové organizácie zastrešujú najrôznejšie činnosti - od tzv. voľnočasových aktivít (kultúra, šport, výchova detí a mládeže a pod.) Až po verejnoprospešnú (aktivity v regióne a komunite, ochrana prírody) a charitatívna ...
Kniha - autor Ladislav Kareš, 264 strán, slovenský, brožovaný bez lesklého krytu Autori v publikáciám ponukajte pohled na teoretické základné vypracovaním audítorskej dokumentacia a následne sa venuj zostaveniu konkrétnej audítorskej dokumentacia a požiadavkám na ho zostavenie v reálnej praxi, kde Ako ...
Jak efektivně komunikovat s negativistou, popletou nebo arogantním člověkem? Jak poznat intrikána, neschopného snaživce či fantastu? Jaké problémy způsobuje perfekcionista a plachý člověk? Jak reagovat na jejich tvrzení a jaké jsou jejich silné stránky? Publikace je určena zejména vedoucím pracovníkům, ...
Kniha - Ľubomír Zlocha; Jozef Vozár, 340 strán, slovenský, brožovaný bez lesklého krytu Reklamu upravuje Priamo či nepriamo niekolko desiatok právnych predpisová tak súkromného, ??Ako ai verejného práva. Je potrebne obsiahnuť Všetky možné variáciám reklamy a výsledkom tajte snahy je publikácia"rozhodnutím ...
Obľúbená príručka v praktickom vreckovom formáte prináša prehľad najdôležitejších ustanovení, sadzieb, čísiel, termínov a pojmov z oblasti daní, cestovných náhrad, účtovníctva, zdravotného a sociálneho poistenia, pracovnoprávnych vzťahov, financií, ako aj daňovej politiky v Európskej únii. Tabuľky a ...
Hodnocení pracovníků je nedílnou součástí práce každého vedoucího pracovníka. I ředitel školy tak musí hodnotit své pedagogy, jenže v porovnání s jinými vedoucími pracovníky má mnohem složitější pozici.Činnost učitele je různorodá a její výsledky bývají obtížně uchopitelné. Co všechno je tedy možné na ...
Kniha - Alena Lochmanová, 108 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Učebnica Personalistika vás prevedie vybranými oblasťami zo sveta personalistiky a riadenia ľudských zdrojov. Zistíte, čo je to personalistika, v čom sa odlišuje od riadenia ľudských zdrojov, aké sú jej ciele, čo je náplň činnosti ...
Publikácia poskytuje komplexný pohľad na oblasť medzinárodných financií, vysvetľuje základný pojmový aparát, hlavné zásady a fungovanie mechanizmu medzinárodných finančných vzťahov, nástroje a inštitúcie, ktoré v tejto oblasti pôsobia, ich činnosť a úlohy v podmienkach globalizácie finančných trhov, ...
Globalizácia a digitalizácia predstavujú významné megatrendy, ktoré podstatným spôsobom vplývajú aj na výber daní vo svete. Na jednej strane predstavujú pre finančné správy nové výzvy a na strane druhej ponúkajú nové možnosti. Vo viacerých svetových ekonomikách už sú rozvinuté iniciatívy súvisiace s ...
Učebnica sa venuje výzve vzdelávania v 21. storočí, ktoré predstavuje tvorbu takého edukačného prostredia, v ktorom sa uplatnia morálne a etické prístupy k rozhodovaniu. Je rozdelená na päť kapitol. V prvej a druhej kapitole približuje témy súvisiace s problematikou plurality kultúr a komunikácie ako ...
Stojíte před úkolem naplánovat a zrealizovat menší, ale důležitý projekt?Řídíte projekty spíše intuitivně?Představují projekty jen část vaší práce, ale chcete je řídit dobře?Řízení projektu je v podstatě řemeslo, má svá pravidla a nástroje. Pokud se s nimi chcete seznámit, je tato kniha skvělou volbou. ...
Investujete do inovácií, výskumu a vývoja, snažíte sa odlíšiť, ale stále vám to neprináša očakávané zisky či vytúženú pozíciu na trhu? Napadlo vám niekedy, že to všetko sa dá získať imitovaním? Kopírovaním alebo dôsledným napodobňovaním modelov, služieb či produktov, ktoré už existujú? Kniha Imitátori ...