Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Čtrnáct studií, čtrnáct vybraných problémů a témat: 1. historie vzniku spotřební kultury a jejího výzkumu; 2. vztah spotřeby, identity a společenského postavení; 3. propagace spotřební kultury prostřednictvím reklamy, marketingu a obchodních značek; 4. kritika spotřební kultury a reflexe jejího dalšího ...
Encyklopedická publikácia Martina Straku sa venuje distribúcií výrobkov, zaoberá sa množstvom metód, ktoré je možné v oblasti logistiky použiť na riešenie konkrétnych problémov a poukazuje na možnosti optimalizácie z hľadiska nákladov, času, vzdialen osti, využitia dopravných prostriedkov a iných kritérií. ...
Kniha približuje špecifickú prax jednotlivých druhov bankového financovania. Praktická príručka nadväzuje na knihu Banking & Finance Všeobecná prax. Venuje sa praxi jednotlivých druhov financovania v slovenskom kontexte, ako je korporátne financovanie a financovanie úverov investičného ratingu, financovanie ...
Named by The Washington Post as one of the 11 Leadership Books to Read in 2018 When it comes to recruiting, motivating, and creating great teams, Patty McCord says most companies have it all wrong. McCord helped create the unique and high-performing culture at Netflix, where she was chief talent officer. ...
Od posledn�ho (�smeho) vydania u�ebnice v janu�ri 2013 sa udialo viacero v�znamn�ch legislat�vnych zmien. Maj� intenz�vny dopad na problematiku prezentovan� v u�ebnici. Osobitn� zmienku si zasluhuj� novely Z�kona 431/2002 Z. z. o ��tovn�ctve a na� nadv�zuj�cich ...
4 princípy efektívneho marketingu s akýmkoľvek rozpočtom a so skúsenosťami najlepších marketérov. Ak chcete z marketingovej investície vysekať čo najviac, musíte sa zbaviť balastu a vecí, ktoré vás brzdia. Sú to: Nezmysly, prístup nedá sa, nejasné ciele a predvídateľné rozmýšľanie. Prvé tri budujú dôveru ...
Problematika finančných trhov má veľmi široký záber a hĺbku s veľkým množstvom teoretických i praktických problémov a ich riešení. Sme si vedomí toho, že táto publikácia, napriek svojmu širšiemu záberu, nemôže obsiahnuť všetky problémy finančného trhu. Z toho dôvodu sme pristúpili pri spracovaní tejto ...
Lightroom 6 a jeho první cloudová verze s označením CC přináší spoustu zajímavých novinek a vylepšení. Pokud chcete naplno ovládnout všechny možnosti Lightroomu, je tato kniha určena právě vám. Nechte si poradit od skutečného profesionála a vaše práce s fotografiemi bude.rázem zábavnější a efektivnější. ...
Kniha - autor Jan Pauly, 424 strán, český, pevný bez lesklého krytu Monografia Teoretické a legislatívne základy cenných papierov predstavuje ojedinelú syntézu práva cenných papierov. Autor tu svoje 25-ročné praktické skúsenosti s právnou úpravou cenných papierov zovšeobecnil do teoretického diela, ktoré ...
Príručka približuje právnickej obci všeobecnú prax bankového financovania. Kniha sa venuje praktickým aspektom úverovej dokumentácie a to charakteristike úverovej zmluvy, medziveriteľskej dohody, zabezpečovacích dokumentov a iných súvisiacich dokumentov v slovenskom kontexte. Kniha tiež predstavuje samotný ...
Thomas Piketty s Capital in the Twenty-First Century is the most widely discussed work of economics in recent history, selling millions of copies in dozens of l….
Voted AdAge''s Most-Recommended Marketing Book of the Summer 2013. This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect ...
A comprehensive playbook for applied design thinking in business and management, complete with concepts and toolkits As many companies have lost confidence in the traditional ways of running a business, design thinking has entered the mix. Design Thinking for Strategic Innovation presents a framework ...
Pairing insightful interviews with striking images of these men and women and their workspaces, The Kinfolk Entrepreneur makes business personal. The book profiles both budding and experienced entrepreneurs across a broad range of industries (from fashion designers to hoteliers) in cities across the ...
Dvojjazy�n� manu�l Z�klady met�dy projektov�ho riadenia PRINCE2� je prvou ofici�lnou anglicko-slovenskou u�ebnicou projektov�ho mana�mentu metodiky PRINCE2 na slovenskom kni�nom trhu. Popisuje celosvetovo uzn�van� metodiku projektov�ho riadenia. ktor� sa pou��va nielen ...
Kvalita a jej manažérske zabezpečenie už dávno prestali byť doménou špičkových organizácií – konkurenčný boj núti čoraz viac podnikateľov zaoberať sa systémom manažérstva kvality (napr. normy ISO radu 9000) a zaviesť ich do praxe. V poslednom období však v súvislosti s manažmentom kvality nastal výrazný ...