Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
2017. Kniha zkusenych autoru se venuje klicovemu faktoru uspesnosti kazde organizace, kterym je kvalitni realizace strategie. Dobra strategie sama o sobe nestaci. Stejne dulezita, ne-li dulezitejsi, je jeji uspesna realizace. Zkusenosti z hospodarske prax
Amazon, Apple, Facebook a Google sú štyri najvplyvnejšie spoločnosti na našej planéte. Podarilo sa im to nielen vďaka technológiám a talentu. Každá z nich oslovuje naše inštinkty a evolučné potreby, čo dokážu skvele využiť – Amazon prebúdza pravekého lovca a zberača, Apple rozmnožovací pud, Facebook ...
Kdo ovládá porady, ovládá všechno!Odhaduje se, že strávíme 7,5 % svého bdřlého života na mítincích, kterých se každý rok koná na 11 milionu. Více než třetina těchto mítinku však spočívá v plánování dalších mítinku, během další šestiny někoho žádáme, aby zopakoval, co práve řekl, protože jsme nedávali ...
Toto druhé, podstatně aktualizované vydání publikace reflektuje novelizace pracovnělékařských předpisů, ke kterým došlo v listopadu a prosinci 2017. Ochrana zdraví při práci představuje jeden z nejdůležitějších cílů pracovního práva. Právní úprava proto ukládá zaměstnavatelům řadu povinností v souvislosti ...
Cieľom publikácie je poskytnúť ucelený pohľad do sveta nákladov a cien. Na základe analýzy základných pojmov a vzťahov sa zameriava na možnosti členenia nákladov, prístupy a metódy tvorby cien, kalkulačné metódy využiteľné v podnikovej praxi pri riadení nákladov, rozhodovaní či tvorbe cien. Slovenský ...
Podtitul Hledání alternativy k současné podobě globalizace. Kniha nositeľa Nobelovej ceny za ekonómiu predstavuje zasvätený pohľad do procesu globálneho ekonomického rozhodovania. Skúma možnosti evolučných krokov, ako je hľadanie spravodlivejších vzťahov v medzinárodnom obchode a väčšie zastúpenie rozvojových ...
Témou monografie Súčasné trendy v ekonomickej žurnalistike: diskurzná analýza je porovnanie situácie v uvedenej výskumnej oblasti na Slovensku a v anglosaských krajinách. Prevažne kvalitatívna analýza odborného ekonomického diskurzu sa vykonáva pomocou interdisciplinárnej metódy, ktorou je špecifická ...
Predstavte si, že pracujete pre spoločnosť, ktorá vám dáva najvyšší plat, aký je možné vo vašej brandži dosiahnuť, a v pracovnej zmluve máte klauzulu, že keď jedného dňa z firmy odídete, dostanete rozprávkové odstupné. Nikto od vás nečaká, že budete pracovať dvanásť a viac hodín denne, nikto nesleduje, ...
2014. Moderni nastroje, jez lze uplatnit ve firmach pri analyze rizika v ramci financniho rizeni a investicniho rozhodovani s vyuzitim praktickych prikladu.< p> Nove vydani se podrobneji venuje vyuziti scenaru a rozhodovacich stromu v analyze rizika a roz
Kniha - autor Marie Jurová, 264 strán, česky, Kniha skúsených autorov sa venuje metódam plánovania a riadenia výrobných a logistických procesov, ktoré zaisťujú efektívne fungovanie výrobné firmy z hľadiska plnenia požiadaviek konečných zákazníkov. Autori sa problematike venujú v kontexte celého podnikania ...
Novela zákona o spotrebnej dani z minerálneho oleja účinná od 1. 7. 2021 umožňuje užívateľskému podniku dodávať minerálny olej širšiemu okruhu konečných spotrebiteľov LPG. V prípade, že predávate tovar, alebo poskytujete určité služby na diaľku, neprehliadnite príspevok Osobitná úprava DPH – OSS, v ktorom ...
Kniha je nabitá informáciami týkajúcimi sa dane z príjmov fyzických osôb, sociálneho a zdravotného poistenia. Osobitná pozornosť je venovaná novinkám roka 2013 – odvodom z dohôd, zmenám týkajúcim sa SZČO, autorom a umelcom a odvodom z podielov na zisku. Od roku 2013 došlo k dramatickému zvýšeniu daní ...
Manuál elektronické evidence tržeb pro gastronomická a ubytovací zařízení, maloobchod, zástupce v daňovém řízení a daňové odborníky. Komplet tištěné publikace s e-bookem a aktualizačním servisem. Praktická příručka pro všechny uživatele, kteří přicházejí o styku s evidencí tržeb ať už v pozici provozovatelů ...
V knihe je deailne popísané uzatváranie predaja. Ako rozmýšľa dnešný zákazník, prečo sa správa inak a čo je skutočne za tým. Odhalí Vám najväčšie tajomstvá uzatvárania predaja ako aj jednoduchý postup ako dosiahnuť, že zákazník nepôjde ku konkurencii, ale dá peniaze Vám. Kniha je napísaná jedinečným ...
V tejto knihe nenájdete žiadne teoretické informácie ani abstraktné poučky, ale iba praktické nástroje overené skutočným životom. Sú zbierkou skúseností slovenského podnikateľa, ktorý v našich podmienkach dokázal vybudovať expandujúcu firmu, ktorá je úspešná nielen na Slovensku, ale aj v Maďarsku, Rumunsku, ...
Cena:17.46€ | Autor:Schwab, Klaus | Rok vydania:2017 | Jazyk: V anglickom jazyku | Dostupnosť:2-3 týždne | ISBN:9780241300756 | Vydavateľ:Portfolio
Everything drug cartels do to survive and prosper they’ve learnt from big business – brand value and franchising from McDonald’s, supply chain management from Walmart, diversification from Coca-Cola. Whether it’s human resourcing, R amp;D, corporate social responsibility, off-shoring, problems with e-commerce ...
Kvalita a jej manažérske zabezpečenie už dávno prestali byť doménou špičkových organizácií – konkurenčný boj núti čoraz viac podnikateľov zaoberať sa systémom manažérstva kvality (napr. normy ISO radu 9000) a zaviesť ich do praxe. V poslednom období však v súvislosti s manažmentom kvality nastal výrazný ...
Kniha J. Pauera je nezvyčajným vkladom do premýšľania o médiách nielen v slovenskom kontexte. V trojici nosných esejí knihy predstavuje fenomén médií celkom inak, ako by to urobila učebnica o médiách alebo ňou z cesty zvedená filozofická reflexia. Mediálne sa vpisuje do pokladu prepracovaného antropologického ...
Jsou velké, silné, vysoce produktivní. Vytváří hodnotu pro zákazníky, dávají lidem práci, jsou společensky odpovědné. Působí v globálním měřítku, vymykají se kontrole trhů i států. Neslouží primárně obecnému blahu, nýbrž zisku svých vlastníků. Jsou produktem i zdrojem globalizace. Vzbuzují velké naděje ...