Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Kniha je vzácnym dokumentom Jacka a Suzy Welchovcov, filozofickým rozprávaním o základných obchodných praktikách a odvážnym návodom, ako na to, všetko je presiaknuté typickou Jackovou otvorenosťou a nákazlivým optimizmom. Kniha prebudila neukojiteľný hlad po tom, aby sa hovorilo o práci. Od chvíle, kedy ...
Po prekvapujúcich zisteniach prezentovaných v bestselleroch Z dobrého skvelé (Good to Great) a Firmy, ktoré pretrvajú (Built to last) prichádzajú Jim Collins a jeho tím s ďalšou teóriou o tom, prečo aj napriek neistým časom a drsným podmienkam sa niektorým firmám darí prosperovať a rásť, zatiaľ čo iné ...
Ako zlepšiť obchodné výsledky aktívnym predajom, zapojením zákazníka v reálnom čase, zberom a využívaním veľkých dát, vytváraním online obsahu či rozprávaním príbehov. Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a uznávaný ...
Mnohí ľudia si myslia, že takým čertom je sveta žiť. Sedia si vo vykúrenom pekle, skvele sa bavia a odnikiaľ, ale naozaj odnikiaľ na nich nefúka. Jedného dňa však vyšlo najavo, že aj čerti môžu mať trampoty. čertovské, a možno až pekelné. Nájde sa niekto, kto sa im odváži pomôcť?
Predkladaná publikácia popisuje procesy podniku v podobe ich finančného vyjadrenia.
A leading social critic recounts capitalism''s finest hour and shows us how we might achieve it once again.
Technická analýza je jedním z nejstarších analytických postupů pro studium vývoje kurzů investičních instrumentů. Jedná se o již několika stoletími prověřený způsob pro analýzu vývoje kurzů instrumentů, který je postaven na praktických zkušenostech obchodníků na finančních trzích a který byl schopen ...
Kniha "Kompendium frachisingu" od renomovaného autorského kolektívu, ktorý už dlhé roky pôsobí v oblasti franchisingu, ponúka kvalitné informácie z oblasti franchisingu. Ak sa zaujímate o problematiku franchisingu, tak určite siahnite po tejto knihe. V súčasnosti žijeme v dynamickom, stále sa meniacom ...
Vstúpiť do podnikania s odvahou a motiváciou vo väcšine prípadov nepostačuje. Snáď najdôležitejšou pri podnikaní je vízia o budúcnosti podniku, ktorá v sebe ukrýva odpovede na často kladené otázky: Je náš podnik sebestačný? Je náš podnik schopný prispôsobovať sa prichádzajúcim zmenám? Vie náš podnik ...
V monografii autorský kolektív objasňuje ekonomické a čiastočne aj politické javy, ktoré boli predmetom analýzy a skúmania mnohých významných ekonómov 20. storočia a ich nasledovníkov. Monografia pozostáva zo štyroch monotematických okruhov, ktoré spoločne poskytujú pohľad na celkovú problematiku financií ...
Cieľom učebnice je uviesť čitateľov do problematiky medzinárodného ekonomického práva a poskytnúť im základné informácie z tejto oblasti. Autori pri spracovaní učebnice vychádzali najmä z učebných textov zahraničných autorov (Pavel Šturma, Christoph Schreuer) a z učebnice zakladateľa slovenskej teórie ...
The definitive history of the Great Financial Crisis, from the acclaimed author of The Deluge and The Wages of Destruction. In September 2008 the Great Financial Crisis, triggered by the collapse of Lehman brothers, shook the world. A decade later its spectre still haunts us. As the appalling scope and ...
V publikácii sú uvedené najdôležitejšie znenia zákona o Dani z príjmov, ktoré sú doplnené o aktuálne zmeny, komentáre a upozornenia. Obsahuje množstvo názorných príkladov a postupov vypĺňania daňového priznania k dani z príjmov fyzickej osoby typ B a typ A. Spojením týchto informácií vznikla zaujímavá ...
Kniha nejvýznamnějšího světového marketingového poradce a jeho spolupracovníků vychází z faktu, že v dnešním světě se trhy mění rychleji než marketing. Aby se firmy s touto skutečností vyrovnaly, musí změnit svou marketingovou strategii a přizpůsobit ji novým globalizačním a hyperkonkurenčním trendům. ...
Koučing bez kouča pre manažérov sú sebakoučovacie manažérske karty, čiže sumár cielených otázok pre vybrané oblasti, s ktorými sa často ľudia, ktorí vedú tímy stretávajú a ukázali sa ako užitočné a prínosné. Vznikli často prirodzene z koučovacieho procesu a aj keď sú u každého klienta vždy inak špecificky ...