Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Připrav se na státní přijímací zkoušky!Připravuješ se ke státním přijímacím zkouškám na čtyřleté gymnázium nebo na jinou střední školu s maturitou, a chceš u nich uspět? Vyzkoušej naše "přijímačky nanečisto", které ti pomohou zkoušku s přehledem zvládnout. Publikace obsahuje 11 cvičných testů z matematiky. ...
V byznysu se chyby nevyplácejí. To ví asi každý, kdo se alespoň jednou pokusil podnikat. Málokdo však ví, jaké bývají nejčastější chyby, kterých se podnikatelé dopouštějí, a ještě méně je těch, kteří vědí, jak se těmto chybám nejlépe vyhnout. Duncan Bannatyne patří mezi ty, kteří se vlastním přičiněním ...
Kniha - Douglas Rushkoff, 320 strán, český, pevný s lesklým lesklým obalom.Vo svojej knihe Douglas Rushkoff skúma, ako sa z korporácií, pôvodne abstraktných právnych entít, stala skutočnosť, ktorá dominuje súčasnému životu, a to zďaleka nie len v ekonomickom ohľade. Korporativizmus a jeho ideológie prestúpili ...
Kniha – autor Adéla Souralová; Vendula Chalánková, 256 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá.Co mají společného miniškolky, hotely pro psy, hodinoví manželé, agentury poskytující péči o seniory, děti či domácnost? Jedná se o subjekty prodávající služby ještě donedávna vykonávané z lásky – rozuměj ...
Aká je budúcnosť značiek a brandingu? Znamená globalizácia, že rôznorodosť a jedinečnosť budú pôsobením obrích nadnárodných spoločností postupne vymazané zo sveta? Začnú sa všetky miesta na našej planéte podobať ako vajce vajcu? Fascinujúca knihy Wallyho Olinsa sa zaoberá všetkými podstatnými aspektmi ...
Od začiatku koronavírusovej krízy vzniká rekordné množstvo peňazí.
Kniha - autor Petra Mikulášková; Miroslav Sedlák, 408 strán, česky, brožovaná bez krytu matraca Česká republika je e-shopov veľmoc. Máme najviac internetových obchodov na jedného obyvateľa v Európe. A napriek tomu drvivá väčšina z nich len prežíva. Prečo? Majitelia často nemajú potuchy, na čom stavať ...
Kniha - autor Marian Gúčik; Tomáš Gajdošík; Zuzana Lencsésová, 208 strán, slovenská, brožovaná bez lesklého krytu Cieľom publikáciám je prezentovať základné poznatky o kvalite v cestovnom ruchu, metódach ho Meranie a Zisťovanie spokojnosti zákazníkovho s kvalitou a budovaním vzťahový s nimi v zaujme ...
Judikatúra vo veciach nekalej súťaže je ďalšou publikáciou z obľúbených výberov judikatúry vydavateľstva Iura Edition, spol. s. r. o. Na to, aby bolo možné poznať právo nekalej súťaže, nie sú dostatočné znalosti len jeho právnej úpravy, ale nevyhnutnou je najmä znalosť súdnych rozhodnutí. Slovenská judikatúra ...
Cieľom tejto publikácie je v jej piatich častiach sprostredkovať pohľad na problematiku cestovného ruchu, a to z hľadiska jeho skúmania vo svete a v SR v historickom kontexte. Vďaka interdisciplninárnemu poňatiu problematiky má čitateľ možnosť oboznámiť sa s bohatstvom poznatkov, týkajúcich sa cestovného ...
Řízení lidských zdrojů je obor, ve kterém - tak jako v jiných manažerských oborech - dochází ke změnám a objevují se nové trendy, které mají různé využití a dopady na zaměstnance a manažery organizací, konkrétně na personální manažery. Tato publikace pojednává o trendech v rámci řízení lidských zdrojů. ...
Kniha - autor Václav Jurečka, 368 strán, česky, brožovaná s matným krytom Už tretie vydanie uznávanej učebnice makroekonómie reaguje na aktuálny vývoj českého a svetového ekonomického prostredia. Popri už overených makroekonomických poznatkov venujú autori pozornosť novým javom a ich odborné interpretáciu. ...