Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
The best investment guide money can buy, with more than 1.5 million copies sold, now fully revised and updated.
59 inšpiratívnych podnikateľských príbehov je knižná publikácia zachytávajúca príbehy slovenských podnikateľov, ktorým sa z nuly podarilo vybudovať úspešné firmy. Nájdete v nej príbehy skúsených podnikateľov, ale tiež mladých podnikateľských hviezd. Je zdrojom inšpirácie, rád a ponaučení a pomôže vám ...
Harvardský profesor, ktorý môže pomôcť aj slovenským firmám Clayton Christensen bol profesor z Harvardu, ktorý sa vo svete preslávil vďaka svojim jedinečným myšlienkam. Tie ovplyvnili svet dokonca aj ten váš, hoci o tom ani neviete. Napokon, aj Steve Jobs pravidelne citoval z Christensenovej knihy Dilema ...
Koučing bez kouča pre manažérov sú sebakoučovacie manažérske karty, čiže sumár cielených otázok pre vybrané oblasti, s ktorými sa často ľudia, ktorí vedú tímy stretávajú a ukázali sa ako užitočné a prínosné. Vznikli často prirodzene z koučovacieho procesu a aj keď sú u každého klienta vždy inak špecificky ...
Publikace se jako první na našem knižním trhu zabývá úlohou geografických informačních technologií v procesu manažerského rozhodování. Geografické informační systémy (GIS) jsou podporou při rozhodování na všech úrovních řízení, a to jak ve státní správě, tak v podnikatelské činnosti. Můžeme je chápat ...
Publikácia je štruktúrovaná do trinástich kapitol, ktoré sa venujú príslušným funkciám riadenia ľudských zdrojov a sú doplnené o časti zaoberajúce sa najnovšími trendmi a aktuálnymi problémami v danej oblasti. Obsahuje komplexný pohľad na problematiku riadenia ľudí v podmienkach súčasných organizácií ...
Prelomový prístup k marketingu, predaju a reklame. Seth Godin učil a inšpiroval milióny podnikateľov, obchodníkov, vodcov a fanúšikov zo všetkých oblastí života prostredníctvom svojho blogu, online kurzov, prednášok a znamenitých úspešných kníh ako Permission Marketing, Purple Cow, či The Dip. Mainstreamový ...
2013. < p> Kniha Elektronicke zadavani verejnych zakazek predstavuje ojedinelou knihu na trhu – poskytuje zasveceny a prakticky vyklad k elektronickym vykonum ve verejnem zadavani. Kniha obsahuje komentar tech ustanoveni zakona, ktera se tykaji dane ob
Knihu Adobe Flash CS6 Professional (Adobe Creative Team) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Knihu Canon EOS 650D (Jeff Revell) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Kniha Prirodzené zákony manažmentu: Admin-škála vás prevedie krok za krokom vytvorením prevratného manažérskeho nástroja, ktorý sa volá administratívna škála. Objavíte nasledovné životne dôležité faktory, ktoré je potrebné skoordinovať a dať do súladu: Vnímanie: Dozviete sa, ako zvýšiť vaše schopnosti ...
Have you ever wondered why we can afford to buy far more clothes than our grandparents ever could...but may be less likely to own a home in which to keep the….
Průkopnická metoda pro prezentaci, přesvědčování a skvělý obchod Oren Klaff používá svou metodu již 13 let a výsledkem je čistý zisk 400 milionů dolarů. Nyní se s vámi o ni podělí a pomůže vám zvítězit v jakékoli situaci. Chcete přesvědčit investory o svém nápadu? Nabízíte klientovi nové obchody? Chcete ...
Publikace předkládá soubor materiálů se zaměřením na mezinárodní obchod, světovou ekonomiku, peněžní ekonomii a bankovnictví, teritoriální studia, ekonomiku a management, mezinárodní podnikání, hospodářskou politiku apod. Text knihy je rozdělen do tří částí. V první části začíná výklad teoriemi mezinárodního ...
Kniha - autor František Janatka, 340 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Kniha predstavuje praktickú učebnú pomôcku najmä pre študentov ekonomických odborov. Autori v knihe vykladajú vzťah podnikania a globalizácie veľmi komplexne; reflektujú nielen finančné a ekonomické, ale aj priestorové, sociálne, ...