Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Technologický vývoj nabral překotné tempo, celá společnost stojí na rozcestí a my se užasle ptáme: WTF? Co se to děje? Připraví nás roboti o práci? A když ne roboti, tak obří společnosti typu Uber a Amazon? Zničí fake news demokracii? Vzbouří se nakonec umělá inteligence jako Skynet ve filmu Terminátor? ...
Ako zlepšiť obchodné výsledky aktívnym predajom, zapojením zákazníka v reálnom čase, zberom a využívaním veľkých dát, vytváraním online obsahu či rozprávaním príbehov. Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a uznávaný ...
Negotiating is something that we all do, whether at work or at home. But what if we come across someone who just won''t give in? How can we defend ourselves against manipulation? And how do we say ''no'' without compromising a deal? Legend has it that the Kremlin school of negotiation was born in Russia ...
Kniha - autor Václav Jurečka, 368 strán, česky, brožovaná s matným krytom Už tretie vydanie uznávanej učebnice makroekonómie reaguje na aktuálny vývoj českého a svetového ekonomického prostredia. Popri už overených makroekonomických poznatkov venujú autori pozornosť novým javom a ich odborné interpretáciu. ...
Publikace určená podnikovým manažerům a studentům VŠ přibližuje základní principy, metody a nástroje moderních podnikových financí. Kniha je jedinečná tím, že oproti klasickým mainstreamovým publikacím v této oblasti se zaměřuje více na výklad problematiky pomocí příkladů z běžného života a na specifika ...
Mesačník Personálny a mzdový poradca podnikateľa poskytuje ucelený prehľad o legislatívnych novinkách v oblastí pracovného práva, miezd, odmeňovania a personalistiky. Časopis informuje o zmenách v legislatíve a poskytuje riešenie problémov z oblasti miezd, zdaňovania, odmeňovania, poistenia, personalistiky, ...
Cieľom predkladanej publikácie je:vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment, vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku, analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových plánov v podnikoch, ...
Autor : Ľubomír Darmo, Popis : Cieľom autorov publikácie ,,Ekonómia – praktikum" je podnietiť študentov kurzov ekonómie k systematickej príprave na semináre, samostatne vypracúvať ekonomické úlohy a uvažovať nad rôznymi možnosťami riešenia ekonomických problémov. Na dosiahnutie týchto cieľov obsahuje ...
Ken Blanchard a jeho kolegovia zhrnuli v tejto knihe všetky svoje poznatky o špičkovom riadení, vrátane kapitol o budovaní dôvery, spolupráci, mentoringu a organizačnom leadershipe.
Kniha a knizˇni´ trh se staly hybatelem i zrcadlem obrovsky´ch promeˇn, jimizˇ procha´zela habsburska´ monarchie od na´stupu Marie Terezie azˇ do revolucˇni´ho roku 1848. Monografie Na cesteˇ k "vy´borneˇ zrˇi´zene´mu knihkupectvi´" zkouma´ vy´voj knizˇni´ho trhu v Cˇecha´ch mezi lety 1749 azˇ 1849, ...
Druhé, prepracované a rozšírené vydanie jednej z najobľúbenejších učebníc reklamy u nás. Ponúka pohľad na vývoj reklamy doma aj vo svete. Názorne popisuje co v reklame funguje a co nie. Podrobne sa tiež zaoberá etickou stránkou reklamy.
Gazdag papa CASHFLOW-négyszöge felfedi a titkot: miért van az, hogy egyes emberek másoknál kevesebbet dolgoznak, mégis többet keresnek, kevesebb adót fizetnek, és képesek megtanulni, hogyan érjék el az anyagi függetlenséget. Feltetted-e már valaha is magadnak a következő kérdéseket: - Miért tudnak egyes ...