Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Naučte sa vymýšľať, natáčať a strihať videá ako známi youtuberi Chcete natáčať zaujímavé videá? Chcete byť na YouTube videní a zbierať subscriberov? Tak v tom prípade držíte v ruke tú správnu knihu, ktorá vás naučí, ako natáčať a strihať zaujímavé videá bez toho, aby ste si museli kupovať hromadu drahého ...
Kniha - Susanne Beermannová; Monika Schubachová; Ortrud E. Tornow, 176 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu V knižke nájdete 124 zaujímavých a osvedčených hier, ktoré spestria a obohatia každý workshop, seminár či míting. V pravú chvíľu podporí kreativitu, povzbudí koncentráciu a prinesú aj odreagovanie. ...
Knihu Zlatá pravidla obchodního vyjednávání (Phillippe Korda) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Druh sortimentu : Kniha, Superzákazník, Autoři : Eddie Yoon, Rok vydania : 2017,
Druh sortimentu : Kniha, Druhá křivka, Autoři : Charles Handy, Rok vydania : 2016, Názov v originále : The Second Curve
Ken Segall je zkušený marketér, který mimo jiných značek podporoval i Apple. Pracoval se Stevem Jobsem jako kreativní ředitel agentury vytvářející pro Apple reklamní kampaně. Byl u zrodu legendární kampaně Think Different a je zodpovědný za ono malé "i", které je součástí názvu nejpopulárnějších produktů ...
Čtvrté aktualizované a doplněné vydání publikace.Základní zaměření publikace stejně jako v předchozím vydání je soustředit se na základy oceňování podniku. Jelikož úroveň oceňování podniku se zvýšila a odborná literatura je již k dispozici, snažili jsme se nepodávat pouze základní přehled, ale jít do ...
Kniha obsahuje 115 spracovaných konkrétnych prípadov z praxe našich a zahraničných firiem. Ku každému prípadu sú zadané konkrétne úlohy, ktoré musia jednotlivci alebo seminárne kolektívy spracovať a navrhnúť pre danú firmu riešenie. Na začiatku je uvedená konkrétna metodika tímového riešenia prípadových ...
Od počátku historie tištěných periodik, tedy již čtyři sta let, se traduje, že noviny obsahují články. Čtenáři je to jasné. Pod každým titulkem je jiný "článek". Není to tak docela pravda. Leckterý text skutečně článkem je, tedy charakteristickým druhem novinářského zpracování informace. Většina ostatních ...
Publikace se jako první na našem knižním trhu zabývá úlohou geografických informačních technologií v procesu manažerského rozhodování. Geografické informační systémy (GIS) jsou podporou při rozhodování na všech úrovních řízení, a to jak ve státní správě, tak v podnikatelské činnosti. Můžeme je chápat ...
Učebnica Podnikový controlling oboznamuje čitateľov s históriou, vývojom, základnou charaktreristikou a poslaním controllingu v podmienkach Slovenskej republiky v súčasnosti. Získané poznatky si môžu precvičiť a osvojiť v cvičebnici praktických aplikácií, zameraných najmä na oblasť hodnotvorných veličín, ...
Manažérstvo rizík, najmä oblasť analýzy a posudzovania rizík, je skloňované v súčasnosti veľmi často v mnohých vedných odboroch a disciplínach. Globalizáciou a vďaka rýchlosti prenosu a spracovania údajov sa svet stáva dostupnejší, ľudské činnosti sa zrýchľujú, kladie sa dôraz na efektívnosť a kvalitu ...
S rostoucím počtem obyvatel islámského vyznání, velkou migrací obyvatel do, nebo ze zemí s islámskou právní kulturou a díky rozvoji mezinárodního obchodu po celém světě, se stále častěji stává, že se setkáváme se skutečností, kdy islámské právo šarí''a nevyhnutelně zasahuje také do práva mezinárodního. ...
59 inšpiratívnych podnikateľských príbehov je knižná publikácia zachytávajúca príbehy slovenských podnikateľov, ktorým sa z nuly podarilo vybudovať úspešné firmy. Nájdete v nej príbehy skúsených podnikateľov, ale tiež mladých podnikateľských hviezd. Je zdrojom inšpirácie, rád a ponaučení a pomôže vám ...
Kniha - autor Iveta Paulová, 160 stran, slovensky, Brožovaná bez přebalu lesklá Tretie, doplnené a prepracované vydanie Odborná publikácia je prehľadom systémov manažérstva kvality až po komplexné manažérstvo kvality (TQM), kde autorka zároveň zachytila aj najnovšie trendy v metodike a filozofii TQM. ...
Knihu Reklamační politika a její ekonomické souvislosti (Radoslav Škapa) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Kniha - autor Ondřej Machek, 160 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu V mnohých krajinách sveta sú rodinné firmy chrbticou ekonomiky a zároveň symbolom kvality a tradície. Štúdium ich špecifík má však pomerne krátku históriu a v Českej republike boli rodinnej firmy do nedávnej doby takmer prehliadané. ...