Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Tato publikace je určena jako studijní text pro posluchače oboru marketingové komunikace Vysoké školy finanční a správní v Praze, Fakulty masmédií Bratislavské vysoké školy práva, katedry masmediální komunikace a reklamy FF UKF v Nitre, Fakulty masmediální komunikace UCM v Trnavě a katedry marketingové ...
Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov a predajcov sa od svojho prvého vydania stala takmer kultovou klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma psychológia ovplyvňovania a presviedčania. Kniha Vplyv vysvetľuje, prečo tak ľahko podliehame určitým podnetom, a ako túto skutočnosť eticky ...
Podniková ekonomika je hospodárska vedná disciplína, ktorej objektom skúmania je podnik ako podnikateľský subjekt. Podniková ekonomika v tradičnom stredoeurópskom delení tvorí spolu s ekonómiou tzv. ekonomické vedy, pričom niekedy sa podniková ekonomika klasifikuje ako súčasť ekonómie. Podniková ekonomika ...
Kniha - autor Jindřich Špička, 192 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Finančná analýza nie je len mechanický výpočet sústav finančne analytických ukazovateľov z účtovnej závierky a komentovanie trendu ich vývoja. Je predovšetkým o hľadaní vhodnej kombinácie ukazovateľov vzhľadom na potreby a ...
Nobel Prize winner Amartya Sen's first great book, now reissued in a fully revised and expanded second edition 'Can the values which individual members of socie…
Možnosti zvyšování efektivnosti veřejného sektoru v podmínkách krize veřejných financí. Monografie je založená na kvalitních výstupech doktorandského studia na ESF MU a zprostředkuje odborníkům, ale i širší veřejnosti studie, které jasně naznačují možnosti a limity v oblasti růstu efektivnosti veřejné ...
Druh sortimentu : Kniha, The Making of a Manager,, Rok vydania : 2019,.
Knihu Guerillový marketing (Thomas Patalas) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Česká republika se v květnu 2004 stala členskou zemí Evropské unie. Okamžikem vstupu se také automaticky účastní třetí fáze projektu hospodářské a měnové unie se závazkem budoucího vstupu do eurozóny a přijetí jednotné měny euro. Členství v EU výrazně ovlivnilo institucionální rámec pro provádění hospodářské ...
Publikace se v českém prostředí poprvé komplexně zabývá srovnávací reklamou. Podrobně objasňuje její problematiku a vykládá podmínky, za jejichž splnění je srovnávací reklama dovolena, a to včetně uvedení do kontextu s evropským právem.Kniha obsahuje odkazy na desítky českých a zahraničních soudních ...
This book is a kind of "social report” on development over the past almost two decades in the areas of employment, social policies, earnings, income inequalities, and social structures with a focus to the situation of the middle class, pensioners and the poor, and socio-economic values relating to work ...
Dá sa podnikať aj bez nápadu? Prečo si vybrať podnikanie na kľúč? Ako je možné pri rozvoji zabehnutej firmy využiť franchising? Nielen na tieto otázky nájdete odpoveď v publikácii 19 príbehov podnikania formou franchisingu. Popri popise tohto podnikateľského modelu poskytuje množstvo praktických rád ...
Kniha Trénink a školení - Roger Buckley, Jim Caple máte možnosť výhodne kúpiť na Literama.sk. Vydal - Computer Press. EAN: 9788025103586 ISBN: 80-251-0358-7
Publikace se ve svém čtvrtém vydání jako jediná na trhu nejen podrobně zabývá pravidly návrhu směrnice o společném konsolidovaném základu daně, ale taktéž upozorňuje na jeho nejasnosti a úskalí. Čtvrté vydání v reakci na světovou ekonomickou a finanční krizi a její dopady do daňové politiky EU navíc ...
V knihe sa autor venuje otázkam súčasného stavu aplikácie protimonopolného práva na podnikateľské praktiky v odvetví médií, a to zo strany súťažných orgánov tak slovenských, ako aj európskych. Po vymedzení oblasti záujmu práca systematicky mapuje členenie relevantných trhov v oblasti médií a syntetizuje ...