Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Prelomový prístup k marketingu, predaju a reklame. Seth Godin učil a inšpiroval milióny podnikateľov, obchodníkov, vodcov a fanúšikov zo všetkých oblastí života prostredníctvom svojho blogu, online kurzov, prednášok a znamenitých úspešných kníh ako Permission Marketing, Purple Cow, či The Dip. Mainstreamový ...
2013. < p> Kniha Elektronicke zadavani verejnych zakazek predstavuje ojedinelou knihu na trhu – poskytuje zasveceny a prakticky vyklad k elektronickym vykonum ve verejnem zadavani. Kniha obsahuje komentar tech ustanoveni zakona, ktera se tykaji dane ob
Kniha Prirodzené zákony manažmentu: Admin-škála vás prevedie krok za krokom vytvorením prevratného manažérskeho nástroja, ktorý sa volá administratívna škála. Objavíte nasledovné životne dôležité faktory, ktoré je potrebné skoordinovať a dať do súladu: Vnímanie: Dozviete sa, ako zvýšiť vaše schopnosti ...
Have you ever wondered why we can afford to buy far more clothes than our grandparents ever could...but may be less likely to own a home in which to keep the….
Průkopnická metoda pro prezentaci, přesvědčování a skvělý obchod Oren Klaff používá svou metodu již 13 let a výsledkem je čistý zisk 400 milionů dolarů. Nyní se s vámi o ni podělí a pomůže vám zvítězit v jakékoli situaci. Chcete přesvědčit investory o svém nápadu? Nabízíte klientovi nové obchody? Chcete ...
Druhé prepracované a doplnené vydanie Vysokoškolská ucebnica je zostavená tak, aby umožnila študentom, resp. dalším citatelom pochopit podstatu nancií, význam ich formy a funkcie v ekonomickom systéme, ako aj spôsob ich riadenia vrátane historického aspektu financií. Kolektív autorov – vysokoškolských ...
Kniha - autor František Janatka, 340 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Kniha predstavuje praktickú učebnú pomôcku najmä pre študentov ekonomických odborov. Autori v knihe vykladajú vzťah podnikania a globalizácie veľmi komplexne; reflektujú nielen finančné a ekonomické, ale aj priestorové, sociálne, ...
Kniha, která od podlahy mění to, jak nahlížíme na organizaci firem (ziskových, neziskových, státních). Přímo tak navazuje na Podivína a Svobodu v práci a dokonale doplňuje Na čem dnes záleží a Zodpovědnou firmu. Svým naturelem se velmi podobá Domácnosti bez odpadu. I kolem této knihy vznikají ve světě ...
Visual thinking is hot! Agile, scrum, lean-startup and design thinking are widespread examples of new methods using visual thinking in their way of working. We see walls full of epics, stories, tasks and colored post-its. Companies are changing and in order to adapt to these quickly changing circumstances ...
Každý školní rok přináší legislativní změny dotýkající se školství, na něž musí ředitelé škol pružně reagovat. A proto jsme připravili publikaci Alfa a omega (nového) ředitele školy, jež shrnuje výklady legislativních novinek postihujících vybrané nejdůležitější oblasti fungování škol. Zvláštní zřetel ...
Kniha - autorka Marcela Palíšková, 240 strán, česky, Fungovanie trhu práce je založené na základných ekonomických princípoch, obdobne ako na iných trhoch i tu sa stretáva dopyt s ponukou, subjekty na trhu práce sa snaží maximalizovať svoj úžitok. V čom tkvie teda jedinečnosť a zároveň zložitosť fungovania ...
Kniha - autor Bohumír Štědroň; Petr Moos; Marcela Palíšková, 304 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Spoločenský význam role manažérov v biznise rastie tak, ako rastie význam ich pivotálního postavenie v trojuholníku záujmov vlastníkov, zamestnancov a zákazníkov. Napätie v uvedenom trojuholníku ...
Kniha - autor Radim Červený; Jiří Ficbauer; Alena Hanzelová, 240 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Pre vytyčovanie podnikateľských cieľov je najdôležitejšie včasné rozpoznanie nových príležitostí a uvedomenie si hrozieb, ktoré môžu využitie podnikateľských príležitostí zhatiť, a takisto správne ...
Kniha - Marek Vochozka; Jiří Jelínek; Jan Váchal; Jarmila Straková; Vojtěch Stehel, 256 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Publikácia sa zaoberá praktickým použitím neurónových sietí pre spracovanie ekonomických dát. Okrem iného v nej sú podrobne popísané vykonané modifikácie troch známych typov ...