Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Kniha - autor Tomáš Sedláček, 400 strán, česky, firma s lesklým krytom Ekonomická kniha roka - 1. miesto na prestížnom Medzinárodnom knižnom veľtrhu vo FrankfurteDruhé, značne rozšírené a prehĺbené vydanie autorové prvotiny publikovalo v roku 2011 prestížne nakladateľstvo Oxford University Press. Odvtedy ...
Byť introvertom v kultúre, ktorá je vyslovene spoločenská a extrovertná, je nielen zložité, ale niekedy až frustrujúce. Susan Cainová vám v tejto knihe ukáže, aký výnimočný talent a schopnosti majú introverti. Ponúkajú ich svetu a určite by sme ich mali podporovať a vítať. Introverti sú zväčša ľudia, ...
Krízová mozaika ekonóma Juraja Karpiša, v ktorej sa dozviete, kto zapríčinil krízu, či prežije euro a praktické rady, ako žiť dobrý život napriek zlým peniazom. Juraj Karpiš napísal tučného sprievodcu krízou aj pre neodbornú verejnosť. V knihe hľadá príčiny prečo padli banky a európske štáty si nevedeli ...
Autor : Milan Oreský, Popis : Osobitné výzvy a príležitosti sa otvárajú pred manažérmi marketingu a predaja vo firmách, ktoré pôsobia na podnikateľských trhoch. Oproti súčasnému spotrebiteľskému marketingu je nutný výrazne iný marketing. Biznis zákazníci predstavujú lukratívny a komplexný trh vyžadujúci ...
2013. < p> Na trhu ojedinela publikace je urcena ekonomum, podnikatelum, studentum VS a zajemcum o tuto problematiku. Autori se zameruji na komplexni analyzu mezinarodniho obchodu v soucasne svetove krizi, a to ve vyvojovych a teoreticko-politickych souv
Kniha sa zaoberá dvoma vzájomne prepojenými témami riadenia, a to produktovým a prevádzkovým riadením.
Cieľom publikácie je podať prehľad o podstate organizovania, organizačnom dizajne a jednotlivých druhoch organizačných štruktúr v podnikoch, ich výhodách a nevýhodách. Práca má zároveň ukázať spôsob organizačného usporiadania hospodárskych organizácií (podnikov), jednotlivé typy organizačných štruktúr, ...
Kniha - autor Bohumír Štědroň; Jaroslav Poláček; Jiří Vinopal, 196 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Publikácia poskytuje nový globálny pohľad na marketing a marketingové aktivity v kontexte veľmi závažných zmien základov ekonomickej, sociálnej a kultúrnej reality, a to na príkladoch"pánov hradov" ...
Knihu Moderní metody a techniky marketingového výzkumu (Roman Kozel) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Monografie se věnuje aplikaci teorie personálního řízení ve specifickém odvětví služeb. Vedle praktických poznatků z oblasti personalistiky kniha přináší ucelený přehled základních oblastí pracovního práva a do značné hloubky rozebírá také aktuální judikaturu. Kniha tak bude vítaným pomocníkem personalistům ...
Knihu Reklamační politika a její ekonomické souvislosti (Radoslav Škapa) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Knihu Zodpovědná firma (Yvon Chouinard, Vincent Stanley) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Cieľom tejto publikácie je v jej piatich častiach sprostredkovať pohľad na problematiku cestovného ruchu, a to z hľadiska jeho skúmania vo svete a v SR v historickom kontexte. Vďaka interdisciplninárnemu poňatiu problematiky má čitateľ možnosť oboznámiť sa s bohatstvom poznatkov, týkajúcich sa cestovného ...
Hlavn�m cie�om autorov bolo prenikn�� do podstaty rodinn�ho podnikania a odhali� jeho siln� a slab� str�nky. Z�rove� nazna�uj� nov� pr�le�itosti a perspekt�vy �al�ieho rozvoja rodinn�ch firiem na Slovensku, v �eskej republike a vo svete. �itate� si postupne ...
Druh sortimentu : Kniha, Working Backwards, Autoři : Colin Bryar, Rok vydania : 2021,.
Kniha je vzácnym dokumentom Jacka a Suzy Welchovcov, filozofickým rozprávaním o základných obchodných praktikách a odvážnym návodom, ako na to, všetko je presiaknuté typickou Jackovou otvorenosťou a nákazlivým optimizmom. Kniha prebudila neukojiteľný hlad po tom, aby sa hovorilo o práci. Od chvíle, kedy ...
Po prekvapujúcich zisteniach prezentovaných v bestselleroch Z dobrého skvelé (Good to Great) a Firmy, ktoré pretrvajú (Built to last) prichádzajú Jim Collins a jeho tím s ďalšou teóriou o tom, prečo aj napriek neistým časom a drsným podmienkam sa niektorým firmám darí prosperovať a rásť, zatiaľ čo iné ...
Ako zlepšiť obchodné výsledky aktívnym predajom, zapojením zákazníka v reálnom čase, zberom a využívaním veľkých dát, vytváraním online obsahu či rozprávaním príbehov. Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a uznávaný ...