Obchod, reklama a marketing sú v súčasnosti odbory, ktoré sú čoraz vyhľadávanejšie a preferovanejšie nielen u uchádzačov a študentov, ale aj na pracovnom trhu. Potrebné informácie a znalosti nemusíte len získavať z odborných skrípt či z prednášok. Alebo ak ste sa rozhodli podnikať a neviete ako zdvihnúť vaše zisky, kníhkupectvá vám ponúkajú knihy, vďaka ktorým sa dozviete množstvo rád a zaujímavostí. Riadenie vášho obchodu alebo inej podnikateľskej činnosti už nemusí byť také zložité. Využitím tej správnej reklamy a marketingu to pôjde oveľa ľahšie.
Z pera poprednej slovenskej a v zahraničí uznávanej odborníčky D. Nováčkovej vzišla učebnica, ktorá obsahuje ekonomické slobody vnútorného trhu Európskej únie so zreteľom na zmeny, ktoré priniesla Lisabonská zmluva. Učebnica obsahuje základné pojmy, inštitúty a súvislosti, ktoré tvoria základnú teóriu ...
Knihu Jak na reklamu (Jan Pospíšil; Lucie Sára Závodná) si môžete pohodlne objednať na iPark.sk Nakupujte v spoľahlivom internetovom kníhkupectve iPark.sk.
Kniha - autor Jiří Vokáč Smolík, 160 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Nová kniha z pera Jiřího Vokáč Čmolíka mapuje programy v mozgu, ktoré sa dotýkajú oblasti peňazí a prosperity. Autor vo svojej knihe vychádza z dlhodobého výskumu založeného na moderných technikách neurovied a ďalej zhŕňa ...
Podnikateľský mýtus Prečo väčšina malých firiem nefunguje a ako to zmeniť Michael E. Gerber Pri podnikaní sa môžu ľudia dostať do situácie, keď im práca prerastie cez hlavu a ich podnikateľský sen sa mení na nočnú moru. Ako teda budovať podnik tak, aby prirodzene rástol a zároveň nespravil z vássvojho ...
Kniha - autor Luboš Bárta, 464 strán, český, masívny s lesklým krytom Kniha JUDr. Ľuboša Bártu, MBA, medzinárodne uznávaného vinárskeho experta, s názvom"Public relations a marketingová komunikácia v obchode s vínom", je koncipovaná v duchu doby ako "all-in-one". Publikácia si kladie za cieľ byť prehľadnú ...
1991. Ctrnacte vydani nejuznavanejsi ucebnice marketingoveho rizeni, tzv. bible marketingu, prinasi nejnovejsi poznatky marketingove teorie a praxe. Autori reflektuji dramaticke zmeny v marketingovem prostredi, zejmena ekonomicke poklesy a recese, rostouc
Kniha - 56 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu.Praktický zošit, ktorý by mal spotrebiteľom slúžiť ako "prvá pomoc" pri riešení ich problémov. Obsahuje všetky potrebné základné informácie v prehľadnej a zrozumiteľnej podobe. Zoznámi čitateľa s postavením spotrebiteľa pri nákupe tovaru a dojednávania ...
Učebnice se zabývá základními principy financí, funkcí peněz, druhy plateb, hospodařením domácnosti, bankami, finančními produkty apod. Publikace je celobarevná, plná cvičení, příkladů, názorných ukázek a obrázků. Tematické celky: Peníze (Co jsou vlastně peníze / Bankovky a mince České republiky / Ochranné ...
Obsadzovanie pracovných miest je náročný proces, v ktorom zohráva významnú úlohu právna veda. Pri výbere zamestnancov sa totiž musia rešpektovať zásady rovnosti, zákaz diskriminácie, ako aj pravidlá ochrany osobných údajov. Monografia "Výber zamestnanca. Právne úskalia obsadzovania pracovných miest" ...
Unikátny ekonomický komiks o prínose otvorených hraníc a ekonomickej migrácie obyvateľov Zeme, ktorého autorom je Bryan Caplan, jeden z najpopulárnejších ekonómov súčasnosti a autor bestsellerov Mýtus racionálneho voliča, Selfish Reasons na Have More Kids a The Case Against Education.
Kniha - autor Jiří GK Ševčík, 84 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Výskumná činnosť autora je zameraná na separačnú analytické metódy, obzvlášť plynovú chromatografiu a automatizáciu a využitie numerických riešení pre adaptívne inštrumentáciu.
Kniha - autor Jiří GK Ševčík, 104 strán, česky, brožovaná bez lesklého krytu Financovanie výskumných, kontrolných a prevádzkových laboratórií a to ako kapitálových spoločností, tak výskumných organizácií financovaných prevažne z verejných prostriedkov, nie je ľahké. Cieľom kurzu je ponúknuť vedúcim výskumných ...
Publikace je první česky psanou monografií na téma analýzy realitního trhu.Představuje teoretický, metodologický a praktický úvod do problematiky. Popisuje, analyzuje a komentuje všechny základní principy a zákonitosti fungování realitního trhu, včetně vztahu realitního trhu, ekonomie a hospodářské geografie. ...
Kniha - autor Vojtěch Untermüller, 160 stran, česky Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen a copywriter roku 2006, vám prozradí tajemství tvorby úspěšných textů. Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet ...
2017. < p> Na velmi uspesne knihy JAK PODNIKAT BEZ RIZIKA a PODNIKATELE VERSUS PODVODNICI z r. 2016 navazuje Vladimir John tematem, jez se dotyka temer kazdeho podnikatele.< /p> < p> Mit zamestnance a neohrozit pritom sve podnikani mimo jine znamena byt
TAHÁK NA ÚSPĚŠNÉ PODNIKÁNÍ přináší zcela jedinečný a komplexní pohled na to, co je to podnikání. Kniha je skutečný školní "tahák": obsahuje všechny zásadní věci, které musíte znát a vědět, abyste úspěšně obstáli u zkoušky zvané "vlastní podnikání" a ještě si celý ten proces skvěle užívali.Kniha je určena ...
Kniha - autor Jan Ondrej, 0 strán, česky, Monografia venovaná ukončenie podnikania čitateľa podrobne prevedie ako všeobecnými informáciami o skončení podnikania (napr. štatistickými údajmi o tom, aká je šanca nového podniku prežiť prvý rok), tak konkrétnymi prípadmi (napr. diagnostickým testom, či existujúce ...
Pracovná pomôcka na použitie najmä v podnikateľskej praxi. Obsahom je základný podrobný rozbor predovšetkým tých ustanovení nového nariadenia, ktoré sa týkajú podnikajúcich fyzických a právnických osôb. Slovníček pojmov, textové polia s príkladmi a návodmi. Súčasťou tlačenej verzie je e-book v PDF, servisná ...