Lenovo Moto G 8GB

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Mobilné telefóny

Veľký displej a vydarený dizajn.Displej tohto telefónu je 5" veľký s HD rozlíšením 1280x720 obrazových bodov. Jemnosť je skvelá a zobrazenie tak bude čisté a jasné. Vďaka IPS technológii a LED podsvieteniu bude čitateľnosť displeja skvelá aj na priamom slnku. Ďalšou výhodou je tiež skvelé zobrazovanie ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Mobilné telefóny

Veľký displej a vydarený dizajn.Displej tohto telefónu je 5" veľký s HD rozlíšením 1280x720 obrazových bodov. Jemnosť je skvelá a zobrazenie tak bude čisté a jasné. Vďaka IPS technológii a LED podsvieteniu bude čitateľnosť displeja skvelá aj na priamom slnku. Ďalšou výhodou je tiež skvelé zobrazovanie farieb. Dizajn telefónu je ľúbivý a hlavne praktický. Jeho tvar je navrhnutý tak, aby sa perfektne držal v ruke s minimálnou možnosťou vykĺznutiu prístroja.Výkonné súčasti.Výkon telefónu dodáva štvorjadrový procesor Qualcomm Snapdragon 410, ktorý je taktovaný na 1,4 GHz. Operačná pamäť RAM, ktorá dopĺňa procesor, má kapacitu 1 GB. Chod systému tak bude plynulý a odozva vynikajúce. Telefón má vo výbave tiež GPS, vďaka ktorej vždy nájdete najrýchlejšiu a najkratšiu cestu do vášho cieľa. Interné úložisko poskytuje 8 GB pamäte, s možnosťou rozšírenia pomocou microSD kariet o ďalších 32 GB.Dva fotoaparáty a rýchly mobilný internet.Dvojica fotoaparátov, ktorými tento telefón disponuje, majú rozlíšenie 5 a 13 MPx. Predná kamera je tak vhodná pre zhotovovanie selfies alebo videotelefonovanie cez sociálne siete. Zadná kamera má skvelých 13 MPx, je tak schopná snímať naozaj ostré fotografie a v prípade, že by ste potrebovali fotografovať v zhoršených svetelných podmienkach, je kamera vybavená tiež prisvetľovacia LED diódou. Skvelou funkciou telefónu je podpora najrýchlejších mobilných sietí 4G / LTE, samozrejmosťou je tiež spätná podpora 3G a 2G internetu.Perfektný operačný systém.Smartphone Lenovo Moto G dostalo do výbavy operačný systém Android vo verzii 5.1. Tento systém prešiel zásadnými zmenami oproti predchodcom. Celková odladěnost a plynulosť systému je na vysokej úrovni. Užívateľské rozhranie je príjemne graficky spracované a členené tak, aby ani začiatočník nemal s týmto systémom problém pracovať. Jednou z hlavných výhod Androidu je počet podporovaných aplikácií. Všetky aplikácie nájdete v už predinštalovanom obchode Google Play, kde nájdete ako aplikácia zadarmo, tak aj tie platené.

Prezrite si ďalšie Mobilné telefóny Lenovo, najprezeranejšie produkty Lenovo alebo najlacnejšie Mobilné telefóny.