Onkyo CS-265

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Minisystémy a mikrosystémy

CD Hi-Fi mini systém Onkyo CS-265DAB prináša bohatý a brilantný zvuk do malých priestorov. Prehráva zvukové CD, CD-R, CD-RW a MP3 hudbu. Obsahuje FM aj tuner DAB+ s 40 predvoľbami staníc a pripojenie USB pre mobilné zariadenia so systémom iOS a USB flash disky. Vstavaná technológia Bluetooth 4.0 pre ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Minisystémy a mikrosystémy

CD Hi-Fi mini systém Onkyo CS-265DAB prináša bohatý a brilantný zvuk do malých priestorov. Prehráva zvukové CD, CD-R, CD-RW a MP3 hudbu. Obsahuje FM aj tuner DAB+ s 40 predvoľbami staníc a pripojenie USB pre mobilné zariadenia so systémom iOS a USB flash disky. Vstavaná technológia Bluetooth 4.0 pre mobily, tablety a počítače vám umožňuje bezdrôtovo prehrávať zvuk. Rýchle a pohodlné pripojenie umožní NFC technológia Bluetooth Streaming (len pre NFC kompatibilné zariadenia). Prepracovaný digitálny zosilňovač a výkonné 2-pásmové regálové reproduktory pomáhajú odhaliť skryté detaily hudby vo vašej izbe.

Špičkový, čistý zvuk
Mikrosystém Onkyo CR-265DAB sa môže pochváliť o 25 % výkonnejším zosilňovačom a zlepšeným odstupom signálu od šumu v porovnaní s predchádzajúcim modelom. Znamená to, že hudba bude ešte jasnejšia, s menším skreslením pri vysokej hlasitosti. Vďaka pevným 2-pásmovým reproduktorom je zvuková scéna širšia a bohatšia, aby ste získali čo najlepší hudobný zážitok.
Kvalitné 2-pásmové reproduktory
Onkyo CR-265DAB obsahuje v balení dvojicu reproduktorov s bassreflexom, vybavených 10 cm basovými reproduktormi a 2 cm výškovými reproduktormi, ktoré zabezpečujú, že reprodukcia celého spektra je vyrovnaná v širokom zvukovom pásme 80 Hz - 20 kHz. Skrinky majú zaoblené bočné strany, tvarované mriežky a zúženie prednej strany smerom dozadu, ktoré znižuje vnútorné stojaté vlnenie. Tieto kompaktné a robustné reproduktory pohodlne zapadnú v najmenších priestoroch a poskytnú vynikajúci zvuk.
Bezdrôtový prenos cez Bluetooth 4.0
Vstavaná technológia Bluetooth vám umožňuje bezdrôtovo prehrávať hudobný obsah z mobilného telefónu, PC alebo tabletu. Po spárovaní si môžete vychutnať všetok hudobný obsah - od albumov na Spotify až po zvukovú knižnicu vášho smartfónu v plnohodnotnom stereofónnom zvuku.
Rýchle a jednoduché spárovanie s NFC
Môžete tiež bezdrôtovo pripojiť akékoľvek kompatibilné mobilné zariadenie k CS-265DAB pomocou technológie NFC (Near Field Communication). Jednoducho sa dotknite mobilom s NFC na tele receivera a párovanie Bluetooth sa vykonáva v momente (len pre NFC kompatibilné zariadenia). Bez zadávania hesiel si môžete vychutnať bezdrôtový zvuk rýchlo a pohodlne.
Pripojenie USB pre zariadenie iPod/iPhone/iPad
Pripojte svoj iPhone, iPod touch, iPod nano alebo iPad cez USB vstup a nabite si ho. Na výber hudby môžete použiť diaľkový ovládač systému alebo pripojené zariadenie. Audio signály sa prenášajú digitálne pre jasnejší zvuk. USB pripojenie podporuje aj prehrávanie súborov MP3 cez USB kľúč.
Obsah pre každého s DAB+
Digitálne rádio DAB je jedným z najlepších zdrojov bezplatnej a kvalitnej domácej zábavy. Či už máte radi hudbu, zábavu, rozhovory alebo aktuálne udalosti, zabudovaný tuner DAB/DAB+ otvára rôznorodú ponuku programov, ktoré môžete uložiť do pamäte so 40 predvoľbami. Poskytne kvalitný zvuk, ktorá je rovnako dobrý - a v niektorých prípadoch lepší, ako poskytuje bežné FM rádio, pričom je menej náchylné na interferencie a je bez šumu - ako CD.
Funkcia Super Bass
Niekedy hudba vyžaduje trochu pritvrdiť. Funkcia Super-Bass v 2 režimoch na CS-265DAB prináša do spodného pásma zvuku vítanú podporu a pridáva to správne množstvo hlbokých tónov basovej gitary a veľkého bubna bez výrazného skreslenia.
Tichý CD prehrávač
Prehrávač CD s výsuvným podávačom ponúka pohodlný a bezpečný spôsob, ako si vychutnať kompaktné disky s menšou pravdepodobnosťou poškriabania, s plynulým a tichým vkladaním. Režimy opakovania skladieb, albumov a priečinkov a náhodné prehrávanie sú šikovné funkcie. Umožní prehrávať bežné audio CD, disky CD-R/RW a napálené zvukové súbory, kódované vo formáte MP3 a WAV.
FM tuner s 40 predvoľbami staníc
Prepnite na niektorú z 40 predvolených rozhlasových staníc FM bez strachu, že stratíte stanicu, ktorú radi počúvate. Uložené stanice sú zálohované aj vtedy, keď odpojíte systém z napájacej siete.