Predpovede, ktoré nevyšli

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Ihneď Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Literatúra faktu

Hovorí sa, že jednou z čŕt, ktoré odlišujú človeka od zvieraťa, je jeho schopnosť predvídať budúcnosť. Pes sa "v myšlienkach" snáď dostane po najbližšie jedlo, ale človek je schopný si predstaviť budúcnosť nie na hodiny, ale na mnoho rokov dopredu. Od najstarších čias má ľudská civilizácia svojich prorokov ...viac

Na sklade Zobraziť cenu vrátane dopravy

Najprezeranejšie produkty v kategórií Literatúra faktu

Popis

Hovorí sa, že jednou z čŕt, ktoré odlišujú človeka od zvieraťa, je jeho schopnosť predvídať budúcnosť. Pes sa "v myšlienkach" snáď dostane po najbližšie jedlo, ale človek je schopný si predstaviť budúcnosť nie na hodiny, ale na mnoho rokov dopredu. Od najstarších čias má ľudská civilizácia svojich prorokov a vizionárov, ale či sa spoliehali na božskú inšpiráciu, či ich predpovede stáli na vedeckých základoch, alebo vychádzali z ekonomických modelov, prípadne pramenili z vlastnej imaginácie, po prečítaní 50 kapitoliek v knihe Predpovede, ktoré nevyšli zistíte, že aj tí najkvalifikovanejší vizionári občas mali takmer nadprirodzenú schopnosť trafiť úplne vedľa. Veď ako by sa dalo kvalifikovať tvrdenie:.že človek nikdy nepristane na Mesiaci.že telefón je taká užitočná vecička, že raz nastane čas, keď bude.v každom meste jeden.že rokenrol neprežije jedno leto.že behom krátkeho času budeme v domácnostiach používať vysávače na atómový pohon (malo sa tak stať do roku 1965).že Čína do roku 1965 predbehne Veľkú Britániu vo výrobe ocele.že Nemecká ríša bude trvať tisíc rokov.že nastane koniec sveta (opakovane v priebehu dvoch tisícročí, najnovšie predpoveď o konci sveta podľa mayského kalendára na rok 2012).a mnohé ďalšie.Vydavateľstvo:.Trio Publishing.Rok vydania:.2012.Počet strán:.256.Vazba:.Paperback.Rozmery:.227x172.Hmotnosť:.717.ISBN:.978-80-89552-18-4.

Reklama

brand name

Prezrite si ďalšie Literatúra faktu, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Literatúra faktu.

Reklama