Sony KD-49XG7096

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie LED TV

Najlepšie funkcie.Objavte krásu rozlíšenia 4K HDR.Ponorte sa do sveta živých farieb a realistických detailov vďaka televízoru s rozlíšením 4K HDR, technológiou na zvýšenie rozlíšenia 4K X-Reality™ PRO a naším displejom TRILUMINOS.2.Špecifikácia diaľkového ovládania závisí od krajiny a modelu televízora.Znovu ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií LED TV

Najlepšie funkcie.Objavte krásu rozlíšenia 4K HDR.Ponorte sa do sveta živých farieb a realistických detailov vďaka televízoru s rozlíšením 4K HDR, technológiou na zvýšenie rozlíšenia 4K X-Reality™ PRO a naším displejom TRILUMINOS.2.Špecifikácia diaľkového ovládania závisí od krajiny a modelu televízora.Znovu objavte každý detail v rozlíšení 4K.Technológia 4K X-Reality™ PRO konvertuje obraz na vyššiu kvalitu blížiacu sa skutočnému rozlíšeniu 4K a prináša pozoruhodnú čistotu obrazu. Obraz sa zaostrí a zdokonalí v reálnom čase, čím sa odhalí viac detailov kníh a štruktúry knižnice.Ako zvyšujeme kvalitu obrazu.Život v celej svojej dokonalosti so širokou paletou farieb.Obklopte sa živými a realistickými farbami. Displej TRILUMINOS mapuje farby zo širšej palety, vďaka čomu verne reprodukuje každý odtieň a tón farebného spektra.Vychutnajte si skutočné farby.Získajte okamžitý prístup k službe YouTube™ len jediným kliknutím.Prejdite priamo do služby YouTube a vychutnávajte si všetky svoje obľúbené videá. Na tomto televízore LED od spoločnosti Sony môžete okamžite prejsť na lokalitu YouTube a začať sledovať videá. A aby bolo prehľadávanie ešte jednoduchšie, na diaľkové ovládanie sme pridali tlačidlo YouTube.3.Šikovnejší spôsob na prácu so smartfónom.Vychutnajte si všetko, čo milujete a máte v smartfóne alebo na jednotke USB, v nádherných detailoch na veľkej obrazovke televízora. Funkcia Smart Plug & Play umožňuje jednoducho zdieľať videá, fotografie aj hudbu z viacerých zariadení.4.Stvorený na počúvanie.Doprajte svojmu sluchu rovnako prirodzený zážitok ako zraku. ClearAudio+ jemne doladí zvuk televízora a poskytne strhujúci zážitok, s ktorým zabudnete na všetko navôkol. Hudbu a dialógy tak budete počuť zreteľnejšie a čistejšie za každých okolností.Ďalšie informácie.Šikovne a úhľadne ukrytá kabeláž.Šikovne ukryte káble do stojana a prichyťte ich pomocou dodaného držiaka káblov.5 .POZRITE SA, PREČO SÚ TELEVÍZORY OD SONY JEDINEČNÉ.Objavte jedinečné technológie obrazuLink.Objavte jedinečné technológie obrazu.Viac o našich technológiách zvukuLink.Viac o našich technológiách zvuku.Užite si nový svet zábavy Link.Užite si nový svet zábavy .PONUKY A REKLAMNÉ AKCIE.Zistite prečoBRAVIA® s Full Array LED – dynamický zážitok zo športu.BRAVIA® s Full Array LED – dynamický zážitok zo športu.Zistite prečo.Zistite prečoBRAVIA® OLED – podmanivý zážitok z domáceho kina.BRAVIA® OLED – podmanivý zážitok z domáceho kina.Zistite prečo.Pozrite si seriál Stratení vo vesmíre v službe Netflix.Sony BRAVIA® na.dokonalý hráčsky zážitokLink.Sony BRAVIA® na.dokonalý hráčsky zážitok.ŠPECIFIKÁCIE A FUNKCIE.Ponorte sa do sveta živých farieb a realistických detailov vďaka televízoru s rozlíšením 4K HDR, technológiou na zvýšenie rozlíšenia 4K X-Reality™ PRO, displejom TRILUMINOS a jednoduchým prístupom k službe YouTube™.K dispozícii s veľkosťou obrazovky 108 cm (43”), 123 cm (49''''), 139 cm (55"), 164 cm (65").Vysoký dynamický rozsah v rozlíšení 4K.Technológia 4K X-Reality™ PRO.ClearAudio+.YouTube™ a ďalší obsah.Úplné špecifikácie.Funkcie.

Prezrite si ďalšie LED TV Sony, najprezeranejšie produkty Sony alebo najlacnejšie LED TV.