Džínsový denník 2

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Knihy pre mládež

Dostupné aj v kolekcii za výhodnú cenu! Paula Semoková opäť na scéne!Sympatická Paula Semoková je opäť na scéne – plná síl a elánu, ale najmä chuti zverovať sa so svojimi zážitkami a pocitmi novučičkému "džínsovému" denníku. Paula a jej starí kamaráti sú už v druhom ročníku strednej školy, pomaly, ale ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Knihy pre mládež

Dostupné aj v kolekcii za výhodnú cenu! Paula Semoková opäť na scéne!Sympatická Paula Semoková je opäť na scéne – plná síl a elánu, ale najmä chuti zverovať sa so svojimi zážitkami a pocitmi novučičkému "džínsovému" denníku. Paula a jej starí kamaráti sú už v druhom ročníku strednej školy, pomaly, ale isto dospievajú, hľadajú sa a zisťujú, čo vlastne od života chcú. Na tejto ceste ich čakajú nové zážitky i nové výzvy. Je len na Paule, či im podľahne, alebo zostane sama sebou. Bude ďalej chodiť s Patrikom alebo dá šancu niekomu inému? Prečo jej Gabrieline karty nechcú prezradiť nič nové? A čo si má počať s prírastkami vo vlastnej rodine? Odpovede ma tieto otázky i veľa ďalších prekvapení nájdete v pokračovaní Džínsového denníka, ktorý sa tentoraz dostane aj do nepovolaných rúk. Z nášho blogu:Zuzka Šulajová: Som zaškatuľkovaná ako tá, čo píše denníky a z toho sa ťažko dostanem. Vypočujte si Knižný soundtrack k tejto knihe! Autorka exkluzívne pre vás vybrala skladby, ktoré sa hodia k čítaniu tejto knižky. Ak si chcete prehrať všetky skladby, potrebujete mať nainštalovanú bezplatnú aplikáciu Spotify, ktorú ziskate aj po kliknutí na prehrávanie a potom "Get Spotify". V prípade problémov s prehrávaním hudby si pre inšpiráciu môžete pozrieť a aspoň vyhľadať jednotlivé skladby vybrané autorkou (napríklad cez Youtube.com). Viac o našich knižných soundtrackoch.

Prezrite si ďalšie Knihy pre mládež, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Knihy pre mládež.