Jak využívat Windows XP

Cena: Do 5 dní Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Knihy o operačných systémoch

Naučte se, jak používat tento důmyslný operační systém s lehkostí a využijte mnoho možností, které činí systém XP efektivním a skálopevným výpočetním prostředím. Seznamte se s obrovskými možnostmi, například v síťové práci doma a v malé kanceláři, při práci s programem Windows Media Player, v bezpečnosti ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Knihy o operačných systémoch

Naučte se, jak používat tento důmyslný operační systém s lehkostí a využijte mnoho možností, které činí systém XP efektivním a skálopevným výpočetním prostředím. Seznamte se s obrovskými možnostmi, například v síťové práci doma a v malé kanceláři, při práci s programem Windows Media Player, v bezpečnosti systému a osobní ochrany. Vyzkoušejte správu souborů a složek, hledání a seskupování na Hlavním panelu s vizuálně jednodušším designem. Využijte komunikaci pomocí textových zpráv, hlasu či obrazu s programem Windows Messenger. Vyzkoušejte zobrazování, ukládání a správu digitálních fotografií pomocí složky Obrázky. Poznejte rychlou změnu vlastních nastavení pracovní plochy pomocí rychlého přepínání uživatelů. Kniha Jak využívat Windows XP vám pomůže rychleji dosáhnout víc, než byste si představili. Uvnitř se naučíte, jak: efektivně pracovat v prostředích Home i Professional nastavit pracovní plochu systému XP a pracovat s Ovládacími panely systému XP používat inovativní možnosti prohlížeče Internet Explorer 6 a Průvodce instalací sítě získat přístup a spustit virtuální pracovní plochu pomocí nástroje Vzdálená plocha a vzdáleného přístupu zaznamenat, editovat spravovat a sdílet domácí filmy pomocí programu Windows Movie Maker přehrát disky DVD, ukládat digitální hudbu nebo vypalovat disky CD pomocí programu Windows Media Player naplno využít větší možnosti sítí pracovat s mostovými sítěmi, vytvářet firewally a používat nové prvky pro bezpečnost hrát hry s větší stabilitou a podpůrnými prvky poznat výhody generačního kódu systému Windows 2000.