Piatnik Reflexx

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Kartové hry

Pravidlá hry: Na kartách s obrázkami je vždy znázornená pravá alebo ľavá ruka a tiež predmet, ktorý je špecifický svojou farbou. Zvyšných 16 kariet je v štyroch farebných prevedeniach, ktoré zodpovedajú farbám predmetov. Cieľom tejto hry je ako prvý nazbierať farebné karty vo všetkých 4 farbách. Farebné ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Kartové hry

Pravidlá hry: Na kartách s obrázkami je vždy znázornená pravá alebo ľavá ruka a tiež predmet, ktorý je špecifický svojou farbou. Zvyšných 16 kariet je v štyroch farebných prevedeniach, ktoré zodpovedajú farbám predmetov. Cieľom tejto hry je ako prvý nazbierať farebné karty vo všetkých 4 farbách. Farebné karty sa roztriedia podľa farieb a vo 4 kôpkach sa položia doprostred stola, aby na ne všetci hráči dobre dosiahli. Karty na ktorých je obrázok sa musia naozaj veľmi dobre zamiešať, a položiť obrázkom dole na stôl. Hru môže načať napríklad najmladší hráč, ďalej sa pokračuje v smere hodinových ručičiek. Hráč, ktorý je na rade, sníme vrchnú kartu tak, aby ju ostatní nevideli a spoluhráčom povie, čo je na obrázku. Napr. "Pravá ruka, banán." Všetci hráči sa v tú chvíľu čo najrýchlejšie snažia položiť pravú ruku na žltú kartu, pretože banán je žltý! Kto ako prvý položí ruku na správnu farbu, vezme si túto farebnú kartu. Ak hráč získal rovnakú farbu už v predchádzajúcom kole, potom farebná karta zostane ležať na stole.Víťazom hry je ten, komu sa ako prvému podarí zísťak štyri odlišné farebné karty.  Deti si touto hrou precičujú rýchlosť, pozornosť a presnosť.  Jazykové prevedenie pravidiel: aj v slovenskom a českom jazyku.

Prezrite si ďalšie Kartové hry Piatnik, najprezeranejšie produkty Piatnik alebo najlacnejšie Kartové hry.