Mad Catz Pacific AV8R

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Joysticky

Do detailov premyslený joystick Mad Catz Pacific AV8R je určený hlavne pre fanúšikov leteckých simulátorov. Ovládač je dostatočne pevný, aby vydržal aj tie najdivokejšie vzdušné súboje. Obsahuje celú radu nastaviteľných tlačidiel, pák a spínačov, ktorých designom napodobňuje ovládanie lietadiel z 2. ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Joysticky

Do detailov premyslený joystick Mad Catz Pacific AV8R je určený hlavne pre fanúšikov leteckých simulátorov. Ovládač je dostatočne pevný, aby vydržal aj tie najdivokejšie vzdušné súboje. Obsahuje celú radu nastaviteľných tlačidiel, pák a spínačov, ktorých designom napodobňuje ovládanie lietadiel z 2. svetovej vojny - všetky ovládacie prvky sú vytvorené tak, aby ste získali rovnakú kontrolu nad nebom ako reálni piloti.Oddeliteľná páka má textúrovaný povrch, vďaka čomu sa veľmi príjemne drží a zaistí tak presné ovládanie smeru a rýchlosti letu, rovnako aj útokov hlavných a vedľajších zbraní. Na hornej strane sa nachádzajú tri tlačidlá, realistická spúšť a analógová pačka pre zmenu pohľadu kamery. Práve tieto prvky vám dajú poriadny náskok pred ostatnými hráčmi s obyčajnými gamepadmi.Prepracovaný software Smart Technology firmy Saitek umožňuje naprogramovať každé tlačidlo či páku podľa vášho štýlu. Vďaka prepínaču režimov si navyše môžete nastaviť tri rôzne profily, medzi ktorými môžete jednoducho prepínať. Nechýba dvojpáka ovládania motorov. V balení nájdete tiež 4 nožičky zaisťujúce maximálnu stabilitu ovládača.Obsah balenia:.Pacific AV8R FlightStick (základňa + páka).4x oddeliteľné nožičky.Nálepky.Kompatibilita:.Microsoft Windows 7 / Vista / XP.Podporované hry:.Damage Inc.IL-2 Sturmovik.Birds of Steel.Combat Wings.A-10 Warthog.Flight Simulator.X-Plane.

Prezrite si ďalšie Joysticky Mad Catz, najprezeranejšie produkty Mad Catz alebo najlacnejšie Joysticky.