Hunt: Showdown

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Hry na Xbox One

% Lovecká hra typu PvP s prvkami PvE vás zavedie do najtemnejších kútov sveta. Vaším cieľom je prežiť. Nie je vyplnený Alternatívny text k fotografii! Louisianskými močarinami sa potuluje nočná mora Savage. Nie je vyplnený Alternatívny text k fotografii! Staňte sa lovcom, ktorý sa pokúsi zbaviť svet ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Hry na Xbox One

% Lovecká hra typu PvP s prvkami PvE vás zavedie do najtemnejších kútov sveta. Vaším cieľom je prežiť. Nie je vyplnený Alternatívny text k fotografii! Louisianskými močarinami sa potuluje nočná mora Savage. Nie je vyplnený Alternatívny text k fotografii! Staňte sa lovcom, ktorý sa pokúsi zbaviť svet tejto príšery. Nie je vyplnený Alternatívny text k fotografii! Bloodline Zničte toto stvorenie. Získate veľkorysé odmeny, za ktoré si môžete kúpiť silnejšie zbrane a vybavenie. Pozor na smrť. Tá vám zoberie všetko. Nie je vyplnený Alternatívny text k fotografii! Vysoké riziko, veľká odmena a obrovské napätie Zvoľte jeden z módov a zničte príšeru. Týmto okamihom sa však stanete lovnú korisťou pre ostatné lovca. Chráňte si svoj chrbát alebo v nich nájdete nôž. Jediná chyba vás bude stáť všetko. Nie je vyplnený Alternatívny text k fotografii! Voľba hry Môžete si zvoliť sólovú hru alebo prácu v tíme. Čo vám vyhovuje viac? Do hry môže vstúpiť až 5 tímov sa 2 hráči alebo napríklad 10 jednotlivých hráčov. Nie je vyplnený Alternatívny text k fotografii! Hunt ''s Quick Play predstavuje rýchlu hru pre 10 hráčov. Zoberte výzbroj a uzavrite 4 trhliny. Nie je vyplnený Alternatívny text k fotografii! Vydržíte odpočet u posledný trhliny? Ostatní hráči sa budú snažiť vám to prekaziť. Nie je vyplnený Alternatívny text k fotografii! DARK SIGHT Dark sight vám umožní vidieť veci medzi 2 svety, čo oči smrteľníka nevidia. Túto schopnosť zvládnu len vyvolení. Môžete sledovať monštrá alebo protivníka nesúci tučnú odmenu. Ste na túto hru naozaj pripravení? vyberte si z našej ponuky herných počítačov a notebookov Herné počítače Herné notebooky.

Prezrite si ďalšie Hry na Xbox One Crytek, najprezeranejšie produkty Crytek alebo najlacnejšie Hry na Xbox One.