Farming Simulator 19 (Platinum Edition)

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Hry na Xbox One

hra pre Xbox One The Outer Worlds. RPG od tvorcov pôvodného Falloutu a vývojárov stojacich za Fallout: New Vegas prinesie podobný mix humoru, prepracovaný RPG systém a rozsiahly svet, tu vlastne svetov. V The Outer Worlds sa máte prebudiť z hibernácie na kolonizačnej lodi, ktorá sa stratila na ceste ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Hry na Xbox One

hra pre Xbox One The Outer Worlds. RPG od tvorcov pôvodného Falloutu a vývojárov stojacich za Fallout: New Vegas prinesie podobný mix humoru, prepracovaný RPG systém a rozsiahly svet, tu vlastne svetov. V The Outer Worlds sa máte prebudiť z hibernácie na kolonizačnej lodi, ktorá sa stratila na ceste na Halcyon, najvzdialenejšej ľudskej kolónii a dostať sa do stredu konšpirácií a intríg s cieľom Halcyon zničiť. Ako sa dá čakať, príbeh bude stredom tohto RPG a má dôjsť na dôležité rozhodnutia, ktoré majú vplyv na celú hru. PRÍBEH NA PRVOM MIESTEAko je u hier štúdia Obsidian zvykom, ako pristúpite k The Outer Worlds je len na vás a vaše rozhodnutie ovplyvní, ako sa bude vyvíjať príbeh, rovnako tak i vývoj postavy, príbeh spoločníkov a samotný koniec hry. VADY K DOBRUNovým nápadom v The Outer Worlds sú vady (negatívne schopnosti), ktoré vám na jednu stranu môžu ublížiť a na stranu druhú, ak s nimi viete fungovať vám môžu vo veľkom pomôcť. Je len na vás, ako pristúpite k tomuto systému a budete skúmať Halcyon. VEDÚCA POSTAVAV priebehu dobrodružstva v najvzdialenejšej kolónii stretnete množstvo postáv, ktoré sa budú chcieť pripojiť k vašej partii. Vyzbrojení unikátnymi schopnosťami majú všetci svoju vlastnú misiu, svoj vlastný cieľ, motiváciu a ideály. Je len na vás pomôcť im docieliť ich túžob. KORPORÁTNE KOLÓNIEPreskúmajte Halcyon, kolóniu na okraji galaxie, vlastnená a ovládaná korporáciou, ktorá ovláda všetko, okrem mimozemských monštier, ktoré zostali po nepríliš podarenej teraformácii dvoch planét. Pri skúmaní vám dopomôže vaša loď s vami vybudovanou posádkou, kedy na vás čakajú osady, vesmírne stanice a ďalšie lokácie skrze Halcyon.