Yoshis Crafted World

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Hry na Nintendo Switch

Objavte rub Yoshiho sveta!Vyrazte s Yoshim na nové dobrodružstvo, ktoré obráti všetko, čo by ste od plošinoviek čakali, hore nohami! Vo svete zloženom z všedných predmetov - napríklad krabíc a kelímkov - si ako Yoshi zaskáčete poriadne vysoko, prehltnú pár nepriateľov a zavaríte mozgy pri hľadaní rôznych ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Hry na Nintendo Switch

Objavte rub Yoshiho sveta!Vyrazte s Yoshim na nové dobrodružstvo, ktoré obráti všetko, čo by ste od plošinoviek čakali, hore nohami! Vo svete zloženom z všedných predmetov - napríklad krabíc a kelímkov - si ako Yoshi zaskáčete poriadne vysoko, prehltnú pár nepriateľov a zavaríte mozgy pri hľadaní rôznych predmetov. Každá úroveň má teraz okrem svojej tradičnej lícovej strany aj rubovú, ktorá úroveň prehráva pospiatky! Ponúka tak úplne novú perspektívu a nové chytré spôsoby ukrývanie predmetov. Hľadajte predmety po celej úrovni počas Yoshiho cesty k cieľu.Všetko začalo, keď sa Kamek a Baby Bowser rozhodli ukradnúť kameň plný drahokamov. Legenda hovorí, že tento bájny artefakt svojmu nositeľovi splní aj tie najdivokejšie sny! Drahokamy sa ale z artefaktu nešťastne rozleteli do všetkých strán a je práve na Yoshim a jeho kamarátoch, aby ich všetky dali zase späť dohromady. Podaj Joy-Con kamarátovi a spolupracujte ako tím Yoshiko *. Mellow mód dáva Yoshimu krídla, ktorá vám zaiste prídu vhod! Nájsť všetky kvety, mince a Pooch Pups tiež nie je žiadna brnkačka! Pre extra ochranu je možné hodiť sa do gala v špeciálnom kostýme, ktorý odomknete v hre!vlastnosti: Preskúmajte úrovne doslova skrz naskrz. Pre objavenie všetkých skýš je totiž každú z úrovní treba preskákať aj na rube pospiatky! Zdolajte rozmanité prekážky a zbabelcami ako napríklad Zombie Guys, Skelesaurus, Ukiki, a Monty Mole, zatiaľ čo sa naháňate za skrytými predmetmi. Podajte Joy-Con ovládač kamarátovi a hrajte v co-op pre 2 hráčov. * Oblečte Yoshiho do zberateľských, ochranných, remeselných úborov na ceste každou úrovňou. * Hra pre viacerých hráčov vyžaduje jeden kompatibilný ovládač na každého hráča. Môže vyžadovať dodatočný ovládač (predávaný samostatne).