Nintendo Labo VR Kit

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Hry na Nintendo Switch

Nintendo Labo: VR Kit je štvrtým kitom v nintendo Labo sérii, poskytujúca nástroje na zostavenie DIY kartónových výtvorov zvaných Toy-Con. S týmito výtvory si môžete zahrať niekoľko rôznych hier a objaviť, ako je Nintendo Switch privedie k životu. Nintendo Labo: VR Kit ponúka šesť nových Toy-Con výtvorov, ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Hry na Nintendo Switch

Nintendo Labo: VR Kit je štvrtým kitom v nintendo Labo sérii, poskytujúca nástroje na zostavenie DIY kartónových výtvorov zvaných Toy-Con. S týmito výtvory si môžete zahrať niekoľko rôznych hier a objaviť, ako je Nintendo Switch privedie k životu. Nintendo Labo: VR Kit ponúka šesť nových Toy-Con výtvorov, vrátane VR Goggles, ktoré v kombinácii s ostatnými výtvory vyzývajú hráčov na použitie prirodzených pohybov a gest pre interakciu s herným svetom a posunutie zážitku s Nintendo Labo na novú úroveň. Zastavte inváziu mimozemšťanov s Toy-Con Blaster, navštívte farebný oceán a foťte podmorský život s Toy-Con Camera a oveľa viac!Nintendo Labo: VR Kit nabáda na zdieľanie Toy-Con výtvorov v skupine ľudí, aby sa každý v miestnosti mohol pripojiť k zábave. Aby hráči mohli objavovať skvelé zážitky spolu stačí jednoducho zasunúť Nintendo Switch konzolu do Toy-Con VR Goggles a pridržať si je u očí pre rôzne hry a zážitky. Žiadny popruh na hlavu nie je treba.Kompletné Nintendo Labo VR Kit obsahuje Nintendo Switch softvér a materiál na stavbu všetkých šiestich Toy-Con projektov - Toy-Con VR Goggles, Toy-Con Blaster, Toy-Con Camera, Toy-Con Bird, Toy-Con Wind Pedal a Toy-Con Elephant. K tomu všetkému ešte držiak na obrazovku a bezpečnostný kryt. Táto sada je dobrou voľbou pre deti a rodiny, ktoré sa chcú plne ponoriť do virtuálnej reality.