FIFA 21

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Hry na Playstation 4

hra pre Playstation 4 FIFA 21 CZ + darček tričko. STANDARD EDITION OBSAHUJE- až tri vzácne zlaté balíčky, jeden týždenne po dobu troch týždňov- predmet hviezdy z obalu hry na hosťovanie, na päť zápasov do FUT- výber hráčov (Ambasador FUT)- vyberte si jedného z troch hráčov na tri zápasy do FUT- špeciálne ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Hry na Playstation 4

hra pre Playstation 4 FIFA 21 CZ + darček tričko. STANDARD EDITION OBSAHUJE- až tri vzácne zlaté balíčky, jeden týždenne po dobu troch týždňov- predmet hviezdy z obalu hry na hosťovanie, na päť zápasov do FUT- výber hráčov (Ambasador FUT)- vyberte si jedného z troch hráčov na tri zápasy do FUT- špeciálne edície dresov FUT a predmety štadiónov Vyhrávajte ako jeden v EA SPORTS FIFA 21 s podporou enginu Frostbite. Či už ide o futbal na ulici, alebo na štadiónoch, FIFA 21 ponúka viac spôsobov hrania ako kedykoľvek predtým - vrátane UEFA Champions League a CONMEBOL Libertadores. Hra ponúkne podporu aj na konzolách novej generácie. AGILNÝ DRIBLINGVo futbale môžu situácie 1 na 1 vyústiť v gólovej príležitosti, ktoré určí ráz stretnutia. Vo FIFA 21 budete mať vďaka systému hbitého driblingu viac nástrojov, ako prejsť cez obrancu. Vďaka rýchlej práci nôh získate väčšiu kontrolu a odozvu pre udržanie lopty a vytvorenie priestoru v situáciách jeden na jedného. Nová finta s prekulenia lopty ("most") alebo pretočenie lopty s naznačením otočky rozšíri vaše možnosti, ako sa rýchlo prebojovať cez obrancu. POZIČNÁ HRASchopnosť byť v správny čas na správnom mieste pre prevzatie lopty, vloženie nohy do kľúčovej prihrávky súpera alebo k obrannému zákroku odvracajúcemu gólovú pohromu odlišuje najlepších futbalistov sveta od ostatných. Systém inteligentnej pozičné hry vo FIFA 21 zlepšuje správanie virtuálnych futbalistov, ktorí po vzore svojich skutočných náprotivkov chápu priestor a čas na ihrisku. Najlepší futbalisti, tak lepšie predvídajú hru, inteligentnejšie sa pohybujú po trávnikoch a zaujímajú výhodnejšie postavenie. Špičkoví útočníci sa nebudú púšťať do zbesilých nábehov a postrážia si ofsajdovej línii podľa postavenia posledného obranca, tvorcovia hry si budú hľadať priestor k operovaniu medzi radmi, zatiaľ čo najlepší obrancovia budú efektívnejšie blokovať dráhy prihrávok, čo súperovi sťaží vytváranie gólových príležitostí. TVRDÁ KONKURENCIADo hry sme rovno implementovali režim Tvrdá konkurencia, v ktorom sme si kládli za cieľ napodobniť herný štýl najlepších hráčov FIFA. Na legendárnu a ultimátnu obtiažnosť vás tak čakajú ešte náročnejšie súperi, ktorí budú lepšie využívať futbalové finty a triky, typy driblink aj taktické možnosti. INTERAKTÍVNA ZÁPASOVA SIMULÁCIAVyskúšajte úplne nový spôsob odohrania sezóny s pomocou interaktívnej zápasovej simulácie. Ide o obrí skok v oblasti interaktivity herného systému, s ktorým máte kontrolu nad výsledkom každého zápasu. Naskakuju do zápasov a zase preč kedykoľvek počas 90 minút a ovplyvňujte aktuálne dianie, alebo sa zamerajte len na kľúčové momenty vrátane penált a pokutových kopov a vďaka novým kontextovým príkazom otočte výsledok vo svoj prospech. Vylepšené zápasové informácie vám tiež umožnia presne reagovať na dianie zápasu a vykonávať zmeny priamo zo simulácie na základe štatistík zo zápasu a výkonov a kondície hráčov. VÝVOJ HRÁČAVďaka prepracovanému systému rozvoja máte teraz väčší vplyv na futbalový rast svojich hráčov. Urobte z pravých obrancov pravé krídla, z defenzívnych záložníkov stredných zadákov alebo skrátka zaplňte medzery v zostave. Sledujte zmeny vo vlastnostiach hráčov počas tréningu, nech máte prehľad o tom, ako sa váš tím zlepšuje. TÍMY VOLTAVyskúšajte spoločenskejší pouličný futbal v režime TÍMY VOLTA, novom spôsobe spoločného hrania až s troma priateľmi, alebo utvorte tím s ostatnými hráčmi VOLTA FOOTBALL a vyhrávajte ako jeden v on-line kooperatívnych zápasoch 5 na 5. Spojte sa s priateľmi prostredníctvom prepracovaného centra VOLTA, s ktorého pomocou utvoríte tím a jedinečným spôsobom si prispôsobíte vlastné postavy. Potom sa vydajte na trávnik vyzvať súpera, stúpajte rebríčky a získavajte odmeny v rámci týždenných súťaží. KOOPERATÍVNY FUTVyhrávajte ako jeden vo FIFA 21 Ultimate Teamu, novom spôsobe on-line hrania s priateľmi a súperenie o odmeny. Spojte sily v Division Rivals aj Squad Battles, zapojte sa do týždenných súťaží a plňte úplne nové kooperačné úlohy, ktoré vás odmenia nielen za víťazstvo na ihrisku.

Prezrite si ďalšie Hry na Playstation 4 EA, najprezeranejšie produkty EA alebo najlacnejšie Hry na Playstation 4.