Wacom Cintiq Pro 32

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Grafické tablety

Wacom Cintiq Pro 32 je sofistikovaný kreatívny displej s perom. V kombinácii s Wacom Pro Pen 2 robia každý kreatívny prielom ešte lepším. Displej, ktorý vyzerá úplne prirodzene - a tiež sa cíti takto Obrazovka so zdrsneným povrchom skla poskytuje pri kreslení jedinečný hmatový pocit tým, že napodobňuje ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Grafické tablety

Wacom Cintiq Pro 32 je sofistikovaný kreatívny displej s perom. V kombinácii s Wacom Pro Pen 2 robia každý kreatívny prielom ešte lepším. Displej, ktorý vyzerá úplne prirodzene - a tiež sa cíti takto Obrazovka so zdrsneným povrchom skla poskytuje pri kreslení jedinečný hmatový pocit tým, že napodobňuje správanie pera na papieri a zároveň znižuje nežiaduce oslnenie a odrazy. Displej ponúka realistickú farebnú hĺbku až do 98% farebného priestoru Adobe RGB a rozlíšenie 4 kB, takže môžete s presnosťou presne vidieť každý detail svojej tvorby. Wacom Pro Pen 2: Prírodné a presné Úrovne citlivosti na tlak 8192 a neporovnateľná detekcia sklonu znamenajú, že každá znaková línia, každý pohyb ruky je sledovaný s presnosťou. Nápady doslova vyskočia z obrazovky 32-palcový LCD displej ohromuje 4K rozlíšením (3840 x 2160 pixelov) a vynikajúcou presnosťou farieb (98% Adobe RGB). Aj tie najmenšie detaily vašich najväčších diel, návrhov alebo fotografických projektov sú ľahko rozpoznateľné. Displej s prirodzeným vzhľadom a dojmom Zdrsnený sklenený povrch obrazovky napodobňuje pocit pera na papieri, a teda poskytuje jasný, taktilný pocit pri kreslení. Vďaka minimalizovanej paralaxe a obrazovke bez nežiaducich tlakových efektov končí každý zdvih presne tam, kam ho umiestnite. Základ pre vyššiu produktivitu Ako kreatívny profesionál je pre vás často nedostatok času. Preto vám Wacom Cintiq Pro poskytuje konkrétne riešenia produktivity. Nadviazanie spojenia Video signály a dáta je možné vymieňať s počítačmi Mac alebo PC pomocou jediného kábla USB. Kábel USB-C (je súčasťou dodávky). K dispozícii sú tiež pripojenia DisplayPort a HDMI, s prenosom údajov cez pripojenie USB. Prispôsobiť individuálne Diaľkové ovládanie ExpressKey ponúka 17 naprogramovaných klávesov a k ďalším ponukám sa dostanete prostredníctvom klávesnice na obrazovke a radiálnych ponúk. Tento text bol preložený strojovo. S Wacom Pro Pen 2·Prvotriedna 4K obrazovka s vynikajúcim farebným výkonom až do 98% farebného priestoru Adobe RGB·So vstavanými nohami je možné uhol Wacom Cintiq Pro zväčšiť z 5 ° na 20 °·Voliteľný stojan Wacom Ergo zaisťuje, že môžete Cintiq Pro optimálne polohovať jeho naklonením a otočením·Kompatibilné s Mac a Windows Wacom Pro Pen 2 so 4 farebnými krúžkami na pero·Diaľkové ovládanie ExpressKey ™ (s kľúčom USB-A-RF a nabíjacím káblom micro USB na USB, 30 cm)·Držiak na pero s 10 náhradnými hrotmi (6 štandardných hrotov, 4 plstené hroty)·Nástroj na odstránenie hrotu pera·Držiak na perá·Sieťový adaptér (180 W), napájací kábel (1,8 m)·Kábel USB-C na USB-C (1,5 m)·Kábel DisplayPort na DisplayPort (3 m)·Kábel HDMI na HDMI (3 m)·Štandardný kábel USB-A na USB-A (3 m)·Adaptér DisplayPort na Mini DisplayPort·Čistiaca handrička·Stručná príručka spustenia, dokument "Dôležité informácie o produkte". PC: Windows® 7 alebo novší (s najnovšou aktualizáciou service pack / build)·Mac: OS X® 10.11 alebo novší (posledná aktualizácia)·Port USB-C s alternatívnym režimom DisplayPort (UHD) alebo Mini DisplayPort / DisplayPort (UHD) a USB-A alebo HDMI 2.0 (UHD) a USB-A·Prístup na internet na stiahnutie ovládača Nakúpte výhodne Wacom DTH-3220 kreatívny grafický tablet 1 ks z kategórie PC & kancelária|PC príslušenstvo|PC vstupné periférie|Grafické tablety od výrobcu Wacom z e-shopu Conrad.sk.

Prezrite si ďalšie Grafické tablety Wacom, najprezeranejšie produkty Wacom alebo najlacnejšie Grafické tablety.