Podoby ženy

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Do 5 dní Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Eseje, štúdie, kritika, teória

O B S A H.Úvod. 5.Magdalena Piscová: Ženy a rod vo vede (a vzdelávaní). 7.Veda ako mužská dominancia?. 7.Veda o rode a rod vo vede. 8.Rod a rodová rovnosť vo vede ako politická agenda. 12.Ženy a vzdelanie alebo rodová štruktúra vo vysokoškolskom vzdelávaní. 15.Veda a výskum a ženy vo výskume. 25.Rodový ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Eseje, štúdie, kritika, teória

Popis

O B S A H.Úvod. 5.Magdalena Piscová: Ženy a rod vo vede (a vzdelávaní). 7.Veda ako mužská dominancia?. 7.Veda o rode a rod vo vede. 8.Rod a rodová rovnosť vo vede ako politická agenda. 12.Ženy a vzdelanie alebo rodová štruktúra vo vysokoškolskom vzdelávaní. 15.Veda a výskum a ženy vo výskume. 25.Rodový mzdový rozdiel: je to aj problém vedy?. 28.Veda a fenomén prestíže a dôvery. 32.Inovačné prostredie, inovačný potenciál a strategické politiky. 34.Veda a imidž vedca v očiach mladých ľudí. 35.Miesto záveru: kde sa nachádzame a kam smerujeme?. 38.Miloslav Bahna: Ženy ako migrantky v cudzích domácnostiach. 43.Fenomén au pair a možnosti jeho skúmania. 44.Tradícia au pair pobytov. 44.Legislatívne vymedzenie au pair. 45.Realizované výskumy au pair a dostupné kvantitatívne dáta. 47.Internetové databázy au pair uchádzačov. 48.Systémové predpoklady zamestnávania au pair. 50.Dopyt po lacnej starostlivosti o dieťa. 50.Východná Európa – nový zdroj au pair. 53.Destinácie slovenských au pair. 54.Profil au pair podľa krajiny pôvodu. 61.Typológia au pair. 69.Typy au pair stratégií. 69.Au pair ako zážitok (Typ 1 – au pair zo západu). 71.Au pair ako útek (Typ 2 – au pair z východu). 71.Prázdninová au pair stratégia (Typ 3). 73.Záver: Latentná a manifestná funkcia au pair. 74.Milan Zeman: Ženy ako užívateľky informačných a komunikačných technológií. 78.Digitálne rozdelenie (Digital Divide. 78.Používanie osobných počítačov a internetu na Slovensku v rokoch 1997 – 2007. 79.Prístup na internet v domácnostiach. 83.Ženy ako používateľky osobných počítačov a internetu. 85.Používanie osobných počítačov. 85.Používanie osobných počítačov podľa typu zamestnania. 89.Používanie internetu. 92.Miesto / priestor využívania PC a internetu. 93.Vybrané aktivity na internete za posledné 3 mesiace. 95.Internetový obchod. 98.Druhy tovarov a služieb pre osobnú potrebu objednané cez internet. 99.Motivácia a bariéry využívania internetu. 101.Výskyt vírusov a bezpečnostné opatrenia. 103.Úroveň počítačovej gramotnosti žien a mužov. 105.Vplyv socializácie na výber povolania. 108.Používanie internetu na Slovensku v medzinárodnom porovnaní. 110.Záver. 120.

Reklama

Reklama