Milan Rúfus

Cena: Info v obchode Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Eseje, štúdie, kritika, teória

Prvá, dlhoočakávaná kniha o našom najväčšom básnikovi posledných desaťročí. Imrich Vaško ju začal písať ešte za života Milana Rúfusa. Ide o jedinečnú výpoveď zasväteného znalca Rúfusovho diela a jeho blízkeho priateľa, napísanú esejistickou formou a doplnenú podrobným kalendáriom, ktoré čitateľom poskytne ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Eseje, štúdie, kritika, teória

Prvá, dlhoočakávaná kniha o našom najväčšom básnikovi posledných desaťročí. Imrich Vaško ju začal písať ešte za života Milana Rúfusa. Ide o jedinečnú výpoveď zasväteného znalca Rúfusovho diela a jeho blízkeho priateľa, napísanú esejistickou formou a doplnenú podrobným kalendáriom, ktoré čitateľom poskytne množstvo zaujímavých faktov o Rúfusovom živote a tvorbe. Doc. PhDr. Imrich Vaško, CSc. (1930 – 2010) – literárny kritik, historik a vysokoškolský pedagóg – bol veľkým znalcom básnickej a esejistickej tvorby Milana Rúfusa i jeho osobným priateľom. Svoju znalosť básnikovho života a diela uplatnil jednak vo svojej pedagogickej činnosti a jednak v mnohých publikáciách (napr. monografia Uložený údel), z ktorých najosobnejšou výpoveďou je nedokončené esejistické dielo Milan Rúfus, ktoré vyšlo po autorovej smrti vo februári 2010 vo vydavateľstve Slovenský spisovateľ. Doc. PhDr. Imrich Vaško, CSc. (1930 – 2010) – literárny kritik, historik a vysokoškolský pedagóg – bol veľkým znalcom básnickej a esejistickej tvorby Milana Rúfusa i jeho osobným priateľom. Svoju znalosť básnikovho života a diela uplatnil jednak vo svojej pedagogickej činnosti a jednak v mnohých publikáciách (napr. monografia Uložený údel), z ktorých najosobnejšou výpoveďou je nedokončené esejistické dielo Milan Rúfus, ktoré vyšlo po autorovej smrti vo februári 2010 vo vydavateľstve Slovenský spisovateľ.