Čintet

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Eseje, štúdie, kritika, teória

Príbeh o identite a slobode človeka s niekolkými desiatkami ilustrácií autora.Kniha.Čintet približuje "reálny" svet detských postáv, ktorý sa prelína s.duchovnými svetmi a ich znameniami, s fantáziou a s množstvom.záhadných, tajomných príbehov. Štyri casti knihy spája imaginárna ale.nosná nit - príbeh ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Eseje, štúdie, kritika, teória

Príbeh o identite a slobode človeka s niekolkými desiatkami ilustrácií autora.Kniha.Čintet približuje "reálny" svet detských postáv, ktorý sa prelína s.duchovnými svetmi a ich znameniami, s fantáziou a s množstvom.záhadných, tajomných príbehov. Štyri casti knihy spája imaginárna ale.nosná nit - príbeh o identite a slobode cloveka, o jeho stretnutí s.rozlicnými štruktúrami MOCI. Šesť detí - cez spočiatku nevinnú hru.Čintet - sa ocitne v tajomných priestoroch a zložitých životných.situáciách. Ak sa chcú stat slobodnými ludmi, nájst strateného Jonatana.a zmenit sa z oblúd opäť na obycajné deti, musia nadobudnút nové.poznanie a zároven zrušit všetky falošné vztahy prostredníctvom.skutocnej lásky.Rozprávkový príbeh - plný dobrodružstiev,.ktoré prežívajú jeho malí hrdinovia - sa vyznacuje originálnou.poetikou, mystickostou a spiritualitou. More na konci sveta je o.hladaní cohosi väcšieho, o úprimnej túžbe poznávat, o skutocnej láske a.dobre."Čintet je z rodu tých zaváranín, ktoré dlho v špajze.nevydržia. Maškrtníci sa zmocnia tej radostnej knižky a budú sa.olizovat ešte týžden po docítaní posledných riadkov.".Július Satinský.Daniel.Pastircák, autor knihy Damianova rieka, ktorá bola v roku 1996 ocenená.medzinárodnou cenou IBBY, básnik, prozaik a esejista sa narodil.29.1.1959 v Prešove. V súcasnosti pôsobí ako kazatel Cirkvi bratskej v.Bratislave. Debutoval v roku 1993 "rozprávkami o láske a vecnosti".Damianova rieka, v roku 1997 vydal básnickú zbierku Tehilim. Súcasne s.literárnou tvorbou sa venuje aj výtvarnej tvorbe.