Jak (pře)žít s médii

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Do 7 dní Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Elektrotechnika, elektronika

Príležitosti a hrozby informačného veku a nové úlohy pedagogiky Televízia, internet, mobilné telefóny a ďalšie médiá vtrhli do našich životov a niet pochýb o tom, že ovplyvňujú nielen naše komunikačné správanie sa. Veľmi veľa otázok sa vynára aj v súvislosti s ich vplyvom na naše deti. Ako môžeme ako ...viac

Na sklade Zobraziť cenu vrátane dopravy

Najprezeranejšie produkty v kategórií Elektrotechnika, elektronika

Popis

Príležitosti a hrozby informačného veku a nové úlohy pedagogiky Televízia, internet, mobilné telefóny a ďalšie médiá vtrhli do našich životov a niet pochýb o tom, že ovplyvňujú nielen naše komunikačné správanie sa. Veľmi veľa otázok sa vynára aj v súvislosti s ich vplyvom na naše deti. Ako môžeme ako rodičia a pedagógovia čeliť všadeprítomnosti médií v detskom živote? A ak pôsobíme na deti svojím vzorom, ako sa my sami môžeme vymaniť z prílišného vplyvu médií? Ako sa môžeme stať ich svojprávnymi používateľmi? Nemecký pedagóg a lektor Uwe Buerman, pôsobiaci už niekoľko rokov aj v Česku, dáva v tejto knihe na tieto otázky odpovede. Vychádza pritom zo skúseností rodiča, pedagóga i vedca, ktorý sa výskumom vplyvu médií hlavne na deti a mládež dlhodobo zaoberá. Kniha zahŕňa aj jeho sociologický výskum zmien komunikačného správania sa. Autor v knihe sleduje vývoj informačných a komunikačných médií, psychologické a sociologické dôvody ich používania a masového rozšírenia, skúma, čo s nami médiá robia a ako s nimi môžeme zaobchádzať, aby sme nestratili svoju suverenitu a nestali sa obeťami mediálnej manipulácie, a na záver venuje pozornosť pedagogickým aspektom a tomu, ako si osvojiť mediálnu kompetentnosť. Kniha je určená každému, kto používa informačné a komunikačné médiá a chce, aby mu slúžili a nestali sa jeho pánom. ISBN: 978-80-86600-58-1 EAN: 9788086600581 Formát: A5- (20x14 cm) Strán: 233 Väzba: brožovaná Jazyk: po česky Vydal: Fabula, Hranice V roku: 2010.

Reklama

Reklama