Tetování - Symboly a významy

Cena: Info v obchode Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Dizajn

Tetování v primitivních společnostech nesla různé hluboké významy. V Evropě bylo na krátkou dobu populární mezi příslušníky vyšších vrstev, když kapitán James Cook přivezl do Evropy potetovaného Polynésana jménem Omai, který se v roce 1774 stal v Lon dýně senzací. Hodně potetovaní lidé se však postupně ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Dizajn

Tetování v primitivních společnostech nesla různé hluboké významy. V Evropě bylo na krátkou dobu populární mezi příslušníky vyšších vrstev, když kapitán James Cook přivezl do Evropy potetovaného Polynésana jménem Omai, který se v roce 1774 stal v Lon dýně senzací. Hodně potetovaní lidé se však postupně stávali kuriozitou předváděnou v cirkusech a na poutích. V 60. letech 20. století začala pomalá renesance tetování, a když si ho začali pořizovat herci a rockové hvězdy, postupně nabývalo jisté mód ní důvěryhodnosti. Kromě tetovacích salonů dnes máme i uznávaná umělecká tetovací studia. Stále ale existují křiklavě nevkusná tetování i tetování, z nichž vyplývá jen chabá znalost příslušné kultury či smyslu symbolů. Zájemci o tetování v této knize naleznou nejen vyobrazené množství symbolů pocházejících z různých kultur a koutů světa, ale i vysvětlení jejich původu a významu. Kniha je vyrobena s použitím tradiční čínské knižní vazby (vpravo neoříznuté dvojité listy s otvory ve hřbetě jsou sle peny a spojeny s plátěnou deskou červenou stuhou). Název knihy je zlatou ražbou. Uprostřed desky je nakašírován barevný štítek s motivem aztéckého opeřeného hada jednoho z nejznámějších motivů tetování vůbec.

Prezrite si ďalšie Dizajn, najprezeranejšie produkty N/A alebo najlacnejšie Dizajn.