Bottega Veneta Bottega Veneta 50ml

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Ihneď Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Dámske parfémované vody

"When Your Own Initials are Enough”Diskrétnosť, kvalita a neprekonateľná zručnosť – Bottega Veneta sa stala novým luxusom od doby, kedy bola v roku 1966 založená v meste Vicenza. Bottega Veneta, ktorá je úplne presýtená talianskými tradíciami a známa svojim majstrovským umením v spracovaní kože a vynikajúcim ...viac

Najprezeranejšie produkty v kategórií Dámske parfémované vody

Popis

"When Your Own Initials are Enough”Diskrétnosť, kvalita a neprekonateľná zručnosť – Bottega Veneta sa stala novým luxusom od doby, kedy bola v roku 1966 založená v meste Vicenza. Bottega Veneta, ktorá je úplne presýtená talianskými tradíciami a známa svojim majstrovským umením v spracovaní kože a vynikajúcim koženým tovarom, predstavuje individualitu a sebavedomie. Filozofiu značky vyjadruje známe motto: "When your own initials are enough”.  Jej pravidlá sú nemenné: neprekonateľné krajčírské umenie, inovatívny design, súdobá funkčnosť a najvyššia kvalita materiálov. Bottega Veneta je neustále oddaná vlastným ateliérom, v ktorých kreatívni umelci tohoto pozoruhodného remesla kombinujú tradičnú majstrovskú zručnosť s úchvatnou inováciou. Toto neobvyklé spojenie prameniace zo spolupráce medzi umelcom a designérom predstavuje nemenný prístup značky Bottega Veneta k luxusu a dokonalo symbolizuje originálny podpis značky, ktorým je prepletená koža.Vízia  BenátokTomas Maier, kreatívny riaditeľ značky Bottega Veneta, poňal prvú vôňu Bottega Veneta ako sen o benátskej krajine. V tejto predstave, zaplavenej teplom, slnečným svitom a nežným zvukom cvrčkov, sedí v prostej, aj napriek tomu elegantnej, starej vile. Vnútrajšok je osvetlený slnečnými lúčmy a pod vyblednutými freskami je vidieť ľahko odretú drevenú podlahu Je tu knižnica plná kníh v kožených väzbách a otvorenými oknami sa vkráda letný vánok voniaci senom, zemou, lesom aj kvetinami. Jeho vízia zachytáva rovnováhu medzi prírodou a umením.Jednoduchosť  a  kontradikciaFlakón vône Bottega Veneta odhaľuje svoju zložitosť v priebehu času. Je umocnený spojením jemnosti, zaoblených kriviek a mocných tvarov, uhladeným zovňajškom a prepletanou textúrou  na dne, Charakteristické farby značky Bottega Veneta sú stvárnené hnedým hrdlom a uzáverom, ebenovým logom a béžovou koženou stuhou, ktorá obíjma pečať s embosovaným motýlikom na jej vrchole. Flakón inšpirovaný benátskym sklom a tradičnou talianskou karafou je navrhnutý s nadčasovým citom a vyjadruje harmonickú jednoduchosť a dokonale vyvážené protiklady.Podpis zručnostiBottega  Veneta  Eau  de  Parfum  zachytáva   zmyselnosť    povestného  koženého  tovaru. Kožená  kvetinovo-cyprusová vôňa sa oddáva olfaktorickému slovníku benátskej prírody – pocítite svieže lúky, posekané seno, kvetiny, pôdu a drevo – s prirodzene bohatými nótami kože, ktoré vytvorili majstri umelci s prepychovou zručnosťou a puntičkárskou starostlivosťou. .Základom vône je cyprus v kombinácii s bergamotom, pačuli a dubovým machom. Zmyselná kvetinová vôňa s korenenými akordami evokuje spomienky na Benátky. Prírodné ingrediencie nasledujú celosvetový smer: bermagot z Talianska, jasmín sambakový z Indie, zrnka ružového korenia a pačuli z Indonézie. .Vôňa Bottega Veneta, ktorú vytvoril prreslávený parfumér Michel Almairac, odhaľuje svoj originálny podpis už od samého začiatku. Štruktúra vône vyjadruje unikátnu, dokonalú kombináciu nezvyklých surových materiálov, ktorých jednotlivé vône, vzájomne prepletené jedna do druhej, spolu vytvárajú harmonický celok.Osobitý štýlJej je tvár, ktorú ste predtým nemohli vidieť. A napriek tomu je u nej niečo zvlášť dôverného. Snáď to je ten hrejivý úsmev, nenútený pôvab, prirodzený chic. Rovnako ako Bottega Veneta, Nine D´Urso sa pýši hrdým dedičstvom, ktoré nosí ľahko, napriek tomu s rešpektom. Dcéra francúzskej módnej ikony In?s de la Fressange a talianskeho obchodníka Luigi d’Urso odhaľuje prednosti svojej výchovy a zároveň vyžaruje eleganciu a individualitu, ktorá je úplne moderná a jej vlastná.Majster v skromnostiTomas Maier sa stal kreatívnym riaditeľom značky Bottega Veneta v júni 2001. S dlhoročnými skúsenosťami a najvyššou úrovňou v oblasti módy a designérstva, prijal šancu vyvolať renesanciu  tejto úctyhodnej talianskej značke. Podarilo sa mu nepredstaviteľné. Zaviazaný schopnosti, skromnosti a zdokonaľovaniu začal Maier tým, že umelecky maľoval hlboké lavice v meste Vicenza, a dostal sa ku krajčírskemu umeniu koženého tovaru neprekonateľnej kvailty. V nasledujúcich rokoch sa Bottega Veneta stala jednou z predných svetových luxusných značiek, ktorá dôsledne odpovedala výnimočnému spracovaniu a nadčasovému designu, tradície aj inovácie.  V súčasnosti Maier, spolu s odborníkmi zo spoločnosti Coty, zameral svoju pozornosť na vône. Výsledok je opäť nepredstaviteľný. .Zachytenie krásyVýzva bola zobraziť dušu vône Bottega Veneta. A riešením bolo pracovať s legendárnym Brucom Weberom, ktorý má unikátnu a záhadnú schopnosť zachytiť autentický moment. Má schopnosť vidieť viac, než ostatní a vytvárať okúzľujúce obrazy nevinnosti a zmyselnosti. Fotenie prebiehalo na pláži v Južnej Kalifornii s minimom scén či rafinovaností. Weber, Tomas Maier a Nine D’Urso vytvárali kampaň vyjadrujúcu zmyselnosť, eleganciu a individualitu vône Bottega Veneta.

Reklama

Reklama