Často kladené otázky

 

1. Používanie Pricemanie

Ako nájdem konkrétny tovar?

Konkrétny tovar nájdete zadaním názvu produktu do vyhľadávacieho okna alebo prehľadávaním katalógu produktov v príslušnej kategórii.

Keď už som si tovar vybral, ako zrealizujem nákup?

Realizácia nákupu prebehne na stránke príslušného predajcu potom ako na Pricemanii pri konkrétnom produkte kliknete na „Do obchodu".

Produkt/cena sa nezhoduje s údajmi na webovej stránke predajcu.

Na Pricemanii zobrazujeme tisícky produktov a robíme maximum, aby sme spotrebiteľom poskytli čo najpresnejšie informácie. Nesprávny údaj môže byť spôsobený buď chybou na strane internetového obchodu, ktorý nám informácie o jeho ponuke poskytuje, alebo technickou chybou na strane Pricemanie. V prípade, že narazíte na akýkoľvek nesprávny údaj, napíšte nám na info@pricemania.sk, pričom uveďte čo najviac detailov, najmä presný názov produktu, model, URL stránky. Pred nákupom odporúčame vždy skontrolovať všetky informácie na stránke internetového obchodu, v ktorom nakupujete.

 

2. Hodnotenie produktov a obchodov

Kto hodnotí jednotlivé produkty a internetové obchody?

Hodnotenia produktov a obchodov pridávajú samotní užívatelia-spotrebitelia, ktorí s nimi majú skúsenosť a sú ochotní sa o ňu podeliť s ostatnými. Nie je v silách tímu Pricemanie posudzovať pravdivosť jednotlivých hodnotení a komentárov, odporúčame preto orientovať sa na základe hodnotení väčšieho počtu spokojných, resp. nespokojných užívateľov.

Preveruje Pricemania obchody, predtým ako ich zaradí do zoznamu?

Na Pricemanii sa zobrazuje ponuka internetových obchodov, ktorí majú záujem poskytovať spotrebiteľom prehľad o ich aktuálnej ponuke a zároveň splnia podmienky registrácie. V našom záujme je na Pricemanii zobraziť ponuku čo najviac obchodov, avšak nemôžeme garantovať, že na Pricemanii nájdete ponuku všetkých obchodov. Vyhradzujeme si však právo z ponuky vyradiť obchod, o ktorom sa preukázalo, že je pochybný, resp. akýmkoľvek spôsobom porušuje podmienky Pricemanie.

Ako pridám hodnotenie produktu alebo obchodu?

Pri každom produkte alebo obchode je funkcia na pridanie hodnotenia, ktoré sa po pridaní zobrazuje pri danom produkte, resp. obchode. Na toto hodnotenie ďalej môžu reagovať ostatní užívatelia.


Prečo sa moje hodnotenie na Pricemanii nezobrazuje?

Môže sa tak stať v prípade, že ste po napísaní hodnotenia zabudli kliknúť na tlačidlo pridať, alebo bol príspevok vymazaný v prípade, že porušoval niektoré z pravidiel Pricemanie.


Ako môžem môj príspevok zmeniť alebo vymazať?

Príspevok po pridaní nie je možné meniť, v prípade záujmu o vymazanie príspevku, kontaktujte info@pricemania.sk.

 

3. Reklamácie

Čo ak obdržím iný produkt, ako bol zobrazený na Pricemanii?

Pred nákupom odporúčame vždy skontrolovať všetky informácie na stránke internetového obchodu, v ktorom nakupujete. V prípade, že sa produkt nezhoduje s tým, čo ste si objednali, kontaktujte priamo predajcu.
Čo ak mám problém s mojou objednávkou/produktom?

Všetky otázky ohľadom objednávky alebo produktu smerujte na internetový obchod, v ktorom ste nakúpili, Pricemania tieto informácie nemá k dispozícii.

 

4. Ostatné

Dá sa tovar kúpiť priamo na Pricemanii?

Pricemania slúži na porovnanie ponuky internetových obchodov, pričom samotný nákup tovaru sa realizuje priamo na webovej stránke konkrétneho internetového obchodu. Všetky otázky ohľadom konkrétneho produktu resp. objednávky preto smerujte priamo na predajcu.

Prečo zisťujete osobné údaje užívateľov?

Poznanie štruktúry užívateľov Pricemanie nám pomáha prispôsobovať a zároveň skvalitňovať naše služby. Uvedomujeme si dôležitosť vášho súkromia. Pricemania sa preto zaväzuje neposkytnúť individuálne údaje o užívateľoch tretím stranám.
Ako zruším moju registráciu?

V prípade záujmu o vymazanie vášho profilu nás kontaktujte na info@pricemania.sk